:

Szerző: Bodnár Ádám

2001. december 20. 12:25

A sikertelenség miatt az Electronic Arts félbeszakította a Majestic online pszicho-thriller játékot

2001. egyik legeredetibb játéka a Majestic, az Electronic Arts online thrillere. Azonban az érdeklődés hiánya miatt az EA egyszerűen félbeszakította a játékot és a jövő év közepére teljesen fel is számolja azt.

2001. egyik legeredetibb játéka a Majestic, az Electronic Arts online thrillere. Azonban az érdeklődés hiánya miatt az EA egyszerűen félbeszakította a játékot és a jövő év közepére teljesen fel is számolja azt.

A Majestic egy olyen interaktív pszicho-thriller, amelyben a felhasználók e-mailben, faxon, telefonon, AOL Instant Messengeren illetve a weben keresztül gyűjthetik össze az információkat egy titokzatos összeesküvésről.

A tesztek szerint a Majestic eleinte rendkívül izgalmas, azonban később egyre unalmasabbá válik. A játékosok a történet előrehaladtával különféle rejtvényeket kapnak, amelyeket meg kell fejteniük, a megfejtést pedig el kell árulniuk annak a "titokzatos idegennek", aki kapcsolatba lép velük. Ezután megkapják az újabb rejtvényt.

A játék első epizódját ingyesenen lehetett játszani, az EA szerint ezt közel 800 ezren kezdték meg, de csak 70 ezren fejezték be. A második epizódtól kezdve már fizetni kellett, és a nem egészen 10 dolláros díj leszurkolására már csak körülbelül 10-12 ezren voltak hajlandóak. Az Electronc Artsnak közel 7 millió dollárjába került a rendhagyó játék.

"Talán a felhasználók nem is értették meg igazán a Majestic lényegét" -- mondta Jeff Brown, az EA marketingkommunikációért felelős alelnöke. "Azonban biztos vagyok benne, hogy öt éven belül mindenki csinál majd hasonló játékot. Nincs miért szégyellnünk magunkat."

Áprilisi, minden munkavállaló számára kötelező, laza jogi hallgatmányunk után itt a második, befejező rész. Nem kell megijedni, informatív és hasznos lesz ez is! Ennyi a minimum, amit munkavállalóként illik tudnod.

a címlapról