Szerző: Bodnár Ádám

2001. december 20. 12:25

A sikertelenség miatt az Electronic Arts félbeszakította a Majestic online pszicho-thriller játékot

2001. egyik legeredetibb játéka a Majestic, az Electronic Arts online thrillere. Azonban az érdeklődés hiánya miatt az EA egyszerűen félbeszakította a játékot és a jövő év közepére teljesen fel is számolja azt.

2001. egyik legeredetibb játéka a Majestic, az Electronic Arts online thrillere. Azonban az érdeklődés hiánya miatt az EA egyszerűen félbeszakította a játékot és a jövő év közepére teljesen fel is számolja azt.

A Majestic egy olyen interaktív pszicho-thriller, amelyben a felhasználók e-mailben, faxon, telefonon, AOL Instant Messengeren illetve a weben keresztül gyűjthetik össze az információkat egy titokzatos összeesküvésről.

A tesztek szerint a Majestic eleinte rendkívül izgalmas, azonban később egyre unalmasabbá válik. A játékosok a történet előrehaladtával különféle rejtvényeket kapnak, amelyeket meg kell fejteniük, a megfejtést pedig el kell árulniuk annak a "titokzatos idegennek", aki kapcsolatba lép velük. Ezután megkapják az újabb rejtvényt.

A játék első epizódját ingyesenen lehetett játszani, az EA szerint ezt közel 800 ezren kezdték meg, de csak 70 ezren fejezték be. A második epizódtól kezdve már fizetni kellett, és a nem egészen 10 dolláros díj leszurkolására már csak körülbelül 10-12 ezren voltak hajlandóak. Az Electronc Artsnak közel 7 millió dollárjába került a rendhagyó játék.

"Talán a felhasználók nem is értették meg igazán a Majestic lényegét" -- mondta Jeff Brown, az EA marketingkommunikációért felelős alelnöke. "Azonban biztos vagyok benne, hogy öt éven belül mindenki csinál majd hasonló játékot. Nincs miért szégyellnünk magunkat."

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról