Szerző: roberto

2001. december 9. 11:17

Az Adobe Systems egy digitális fotózással foglalkozó kaliforniai céget kebelezett be

[Adobe] Az Adobe december 5-én jelentette be, hogy egy kalifornai magáncéget akvirált. A Santa Rosa-i Fotiva Inc. olyan szoftvereket fejleszt, amelyekkel a digitális fotók kezelése, tárolása, javítása és megosztása egyszerűbbé válik. Az akvizíció célja az, hogy az Adobe a legteljesebb megoldást nyújtsa vásárlóinak a képjavítás, képszerkesztés és a képkezelés terén. A művelet pénzügyi részleteiről az Adobe nem adott ki információt.

Adobe[Adobe] Az Adobe december 5-én jelentette be, hogy egy kalifornai magáncéget akvirált. A Santa Rosa-i Fotiva Inc. olyan szoftvereket fejleszt, amelyekkel a digitális fotók kezelése, tárolása, javítása és megosztása egyszerűbbé válik. Az akvizíció célja az, hogy az Adobe a legteljesebb megoldást nyújtsa vásárlóinak a képjavítás, képszerkesztés és a képkezelés terén. A művelet pénzügyi részleteiről az Adobe nem adott ki információt.

A 2000 februárjában alapított Fotiva alkalmazottjai "izgatottan várják a digitális képszerkesztés vezető cégével való egyesülést" -- mondta a Fotiva egyik társalapítója, Michael Slater, "így olyan erőforrásokhoz juthatunk, amelyekkel még közelebb juthatunk célunkhoz, ahhoz, hogy a digitális emlékek készítése mindenki életének örömteli és megbecsült része legyen".

Alexis Gerard, a Future Image digitális képkezeléssel foglalkozó konzultációs cég elnöke elmondta, hogy a digitális fényképezőgépek eladásának elképesztő ütemével párhuzamosan különösen nagy az igény egy olyan digitális képkezelő megoldásra, amely egyszerűsíti a fotók kezelését, emailen keresztüli továbbítását, kinyomtatását és hálózati megosztását.

Az akvizícióval az Adobe jó pozícióba került e téren. Bryan Lamkin, az Adobe grafikai üzletágának elnöke szerint a Fotivával való egyesülés olyan képkezelési megoldásokhoz juttatta a céget, amelyek méltó párjai az Adobe képszerkesztési termékvonalának (Adobe Photoshop, Photoshop Elements, PhotoDeluxe).

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról