Szerző: Bodnár Ádám

2001. november 14. 16:28

A Philips Homeshopper lerövidíti a bevásárlásra fordítandó időt

A holland Philips olyan internetes eszközt mutatott be, amely segítségével lecsökkenthető a bevásárlásra fordított idő.

A holland Philips olyan internetes eszközt mutatott be, amely segítségével lecsökkenthető a bevásárlásra fordított idő.

A Homeshopper fantázianévre hallgató készülék egy vonalkódolvasóval rendelkezik, amelynek segítségével egy katalógusból vagy magukról a termékekről a kódot leolvasva pillanatok alatt összeállíthatjuk a bevásárlólistát, amelyet az érintőképernyőn véglegesíthetünk. A listát aztán az interneten kereszül küldhetjük el a kedvenc szupermarketünknek, ahonnan házhoz szállítják.

Ez sajnos azonban csak a Philips elképzelése, az igazság az, hogy egyelőre rendkívül kevés áruház támogatja ezt a típusú vásárlást, ráadásul az utóbbi időben számos internetes élelmiszerbolt -- például a WebVan -- ment csődbe vagy vonult ki a piacról.

A Philips természetesen nem csak otthoni felhasználók számára pozícionálja termékét. A vállalat bejelentése szerint tárgyalásban áll számos áruházlánccal, azonban egyelőre nem árulta el, melyek ezek.

A holland gyártó nem hozta nyilvánosságra a készülék műszaki specifikációit, azt azonban közölte, hogy a Homeshopper az első a Philips otthoni internetes készülékeinek sorában. A Homeshopper kereskedelmi megjelenésének ideje és ára egyelőre nem ismert.

Európa egyik legnagyobb Atlassiannal kapcsolatos rendezvénye, immár kilencedik alkalommal, új lendületet ad a vállalati produktivitásnak és a hatékony ügyfélkezelésnek. A március 20-21-i rendezvényen is lesznek top nemzetközi vendorok, a fókuszban pedig a projekt menedzsment, az IT szolgáltatásmenedzsment, és a HR lesznek.

a címlapról