:

Szerző: sammer

2001. november 13. 17:48

Képek a Colin McRae Rally 3 játékban szereplő, minden eddiginél részletesebben kidolgozott Ford Focus modellről

A Codemasters új képeket adott ki a készülő Colin McRae Rally 3 rally versenyzős

A Codemasters új képeket adott ki a készülő Colin McRae Rally 3 rally versenyzős játékából, melyeken a Ford Focus játékba kerülő modelljét mutatja be. A sorozat legújabb részébe minden eddiginél részletesebben kidolgozott és valósághűbb modellek kerültek, és ebből a Ford Focus RS World Rally Car autó virtuális mása sem kivétel, melyet 13 000 poligonból építettek fel a készítők.

Összehasonlításképpen, a Colin McRae Rally 2.0 játékban szerepelt Focus-modell körülbelül 800 poligonból állt, ami 16-szoros növekedést jelent. A játékot fejlesztő csapat szorosan együttműködik a Ford Racinggel, és mindenhova érvényes belépési jogot szerzett a 2001 World Rally Championship rendezvényeire.

Az új játékban a jelentős látványbeli javuláson kívül az autók fizikai viselkedésén is sokat fejlesztettek, ami jobb és élethűbb vezethetőséget tesz lehetővé, pontosabban reagál majd a beállítások megváltoztatására, és a sérülés modellezése is realisztikusabb lesz. Ráadásként pedig Colin McRae és Nicky Grist tökéletesen animált modelljét is megkapjuk az autók mellé.

Rick Nath, a játék producere a következőket mondta: "A játékban szereplő Ford Focus RS WCR grafikailag több mint 16-szor olyan részletes lesz, mint a Colin McRae Rally második részében volt. Ilyen grafikai szinten már nyugodtan mondhatom, hogy a játékosok egy valódi Ford Focust kapnak a képernyőre, ami teljesebbé teszi a játékmenetet. Sikerült teljesen lemodelleznünk az autó belsejét, a motorteret és az külsejét is. Jelenleg a felfüggesztésen és egy minél valósághűbb roncsolódás-modellezésen dolgozunk, ami érinteni fogja a nyitható és levehető paneleket, az ajtókat, a motorháztetőt, az ütközőket, és az ablakokat."

A Colin McRae Rally 3 kiadását 2002 második felére tervezik. A játékról több információ a Codemasters hivatalos weboldalán található.

Eleged van az eltérő környezetekből és az inkonzisztens build eredményekből? Frusztrál, hogy órákat kell töltened új fejlesztői környezetek beállításával? Többek között erről is szó lesz az AWS hazai online meetup-sorozatának ötödik, december 12-i állomásán.

a címlapról