Szerző: Vörös Péter

2001. október 21. 15:06

Egy éves összegzőt tartott az Euronet Rt.

[KHP Budapest] Az Euronet csütörtöki sajtótájékoztatóján Nemes Attila vezérigazgató ismertette a cég működésének legfontosabb adatait. A 2000 októberében alakult cég alaptőkéje 500 millió forint, 100%-ban magyar magánszemélyek tulajdonában áll, ebből 10%-nyi a dolgozók részesedése. A 2000-es, januártól októberig terjedő csonka pénzügyi év árbevétele mintegy 900 millió forint volt, erre az időszakra esett a cég szervezetének kiépítése, a tényleges működés beindítása. Az október 1-én induló, 2002 szeptember 30-ig tartó pénzügyi év tervezett árbevétele 1,8 milliárd forint.

[KHP Budapest] Az Euronet csütörtöki sajtótájékoztatóján Nemes Attila vezérigazgató ismertette a cég működésének legfontosabb adatait. A 2000 októberében alakult cég alaptőkéje 500 millió forint, 100%-ban magyar magánszemélyek tulajdonában áll, ebből 10%-nyi a dolgozók részesedése. A 2000-es, januártól októberig terjedő csonka pénzügyi év árbevétele mintegy 900 millió forint volt, erre az időszakra esett a cég szervezetének kiépítése, a tényleges működés beindítása. Az október 1-én induló, 2002 szeptember 30-ig tartó pénzügyi év tervezett árbevétele 1,8 milliárd forint.

A cég négy divíziója a CRM, a vállalati kommunikációs megoldások, a telekommunikációs (amely a távközlési szolgáltatók számára nyújt megoldásokat), valamint a NATO megrendeléseket kiszolgáló divízió.

Az Euronet Rt. kevesebb mint egy éve alakult meg a mai formájában. A cég erőssége, hogy a világ vezető gyártóinak termékeire támaszkodva, több évtizedes hazai szakértelemmel és tapasztalattal nyújt magyarországi cégek számára kiváló minőségű, testreszabott és elérhető árú informatikai-távközlési megoldásokat. Az Euronet Rt. referenciái közé tartozik a MOM Park, az ELTE informatikai hálózatának kialakítása, fontos szerepe van az APEH székházainak korszerűsítésében, és közreműködik a koszovói KFOR bázis távközlési rendszerének kiépítésében.

A cég jelenleg 29 főt foglalkoztat, és partnereivel együttműködve a kommunikációs és ügyfélkapcsolati megoldások teljes folyamatát képes megvalósítani a tervezéstől a kivitelezésen át a folyamatos támogatás és szerviz biztosításáig. A cég az ISO9001 minőségbiztosítási rendszer alapján működik.

Európa egyik legnagyobb Atlassiannal kapcsolatos rendezvénye, immár kilencedik alkalommal, új lendületet ad a vállalati produktivitásnak és a hatékony ügyfélkezelésnek. A március 20-21-i rendezvényen is lesznek top nemzetközi vendorok, a fókuszban pedig a projekt menedzsment, az IT szolgáltatásmenedzsment, és a HR lesznek.

a címlapról