Szerző: Bodnár Ádám

2001. augusztus 10. 11:09

Új külalakkal jelentkezik a stop! híroldal

2001. augusztus 9-étől új, barátságos, és felhasználóbarát design-nal rukkolt elő a stop! hírportál és site-csoport.

2001. augusztus 9-étől új, barátságos, és felhasználóbarát design-nal rukkolt elő a stop! hírportál és site-csoport.

A designváltás célja, hogy átláthatóbbá, még könnyebben kezelhetővé tegye az egyik legnagyobb hazai portált, a stop!-ot, valamint még elérhetőbbé tegyen olyan jól bevált szolgáltatásokat, mint a piacvezető ingyenes tárhely, az EXTRA, a szintén piacvezető AproNet és a piaci második NetPosta .

Az új design-nal sokkal gyorsabb letöltődést sikerült elérni, a szolgáltatások pedig logikus struktúrában jelennek meg. Színeivel a stop! dinamikus, jókedvű hangulatot sugároz, hiszen a készítők meggyőződése, hogy a magas szintű hírminőség nem zárja ki, hogy egy oldal olvasása kellemes élményt nyújtson.

A stop! nyitóoldala továbbra is a vezető cikkekkel indul, de számos új, esetenként világviszonylatban is egyedülálló navigációs megoldást tartalmaz. Így a "stop!friss" dobozban egyszerre a 24 legutóbbi hírből válogathatunk, míg a cikkeket olvasva a betűméret változtatható egyetlen gombnyomással, az oldal újratöltődése nélkül.

A stop! hírsite önálló szerkesztősége már 2000 novembere óta igyekszik kielégíteni a legnagyobb híréhségű látogatókat is, ám az eltelt 10 hónap alatt olyan új technológiák jelentek meg, melyek lehetővé tették a designváltast, így a stop! nem csak híreiben, de külalakjában is a legszínesebb portállá válhatott.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról