Már a Telekom applikációban is működik a DÁP-belépés
Digitális állampolgárnak lenni minden előzetes sztereotípia és interpretáció mellett valahol trendi dolog, még akkor is, ha ez a színfalak mögött számos kötelezettséget ró az értéklánc egyik-másik szereplőjére.
Ilyen kötelezettség például, hogy a piaci szolgáltatóknak a második félévtől kötelezően biztosítani kell, hogy online ügyintézési platformjukra a DÁP applikáción keresztül is be lehessen jelentkezni.
Budapesten nyitott új irodát az HTEC (x) A globális piacon tervezési és mérnöki szolgáltatásokat nyújtó, AI-first szemléletű HTEC Budapesten nyitotta meg új irodáját.
A trendiséget jó ideje a zászlajára tűző Telekom a hazai távközlési cégek közül elsőként kötötte össze online felületeit a DÁP-pal, június 20-án azonban még hiányzott az utolsó elem a puzzle-ből: a Telekom appba ugyanis nem lehetett bejelentkezni a másik appon keresztül.
Ez most megváltozott, a szolgáltató közösségi média felületein ma arról tájékoztatta a követőit, hogy mostantól már az okostelefonos appnál is működik a DÁP-login - más kérdés, hogy a Telekom app ma már inkább egy marketingfelület, mint online ügyfélszolgálat, így számos olyan ügytípust nem lehet benne intézni, melyet a weben igen (pl díjcsomagváltás), de van benne cserébe Magenta AI meg pontgyűjtő program.
Remélhetőleg az online ügyintézési módok a DÁP-pal hitelesített Telekom fiók megjelenésével a jövőben azért majd bővülni fognak, hiszen végső soron az lenne az egész programmal a cél, hogy a magukat hitelesen igazoló előfizetők tényleg mindent el tudjanak magunkak intézni az okostelefonjukon keresztül, amit korábban adott esetben csak személyes jelenléttel lehetett megtenni.