Egy évtized után változtat a logóján a Google
A Google logója az internet egyik legismertebb terméklogója, különösen a külön is használt G kezdőbetű, melyet 2015 szeptembere óta használt változatlan formában a keresőcég. A logóba belepakolták a cég kezdetektől használt alapszíneit, a kéket, a zöldet, a sárgás és a vöröset, melyet mostantól színátmenettel jelenítenek meg, elsőként az iOS-es és androidos Google alkalmazás ikonjában.
Tavaszi mix a 2025-ös IT pangástól az interjúk evolúciójáig Ezúttal öt IT karrierrel kapcsolatos, érdekes és aktuális témát érintettünk.
Mondjuk úgy, hogy a változás kevésbé feltűnő, én például elsőre észre sem vettem, illetve a két érintett applikáció logóját leszámítva máshol egyelőre nem is nagyon találkozni vele. Mindenesetre a gradienst a Google először a Gemini szöveges logójánál, illetve a keresőintegrációnál kezdte alkalmazni, szóval az új logóval vélhetően megkezdődött egyfajta integrációs folyamat, legalábbis ami a dizájnt illeti.
Most már csak az a kérdés, hogy hasonlóan változik-e a közeljövőben a Gmail, a Calendar, a Meet, a Maps vagy éppen a Home ikonja, melyek szintén jellemzően a négy Google-alapszínt használják 2020 óta.