Egy évtized után változtat a logóján a Google
A Google logója az internet egyik legismertebb terméklogója, különösen a külön is használt G kezdőbetű, melyet 2015 szeptembere óta használt változatlan formában a keresőcég. A logóba belepakolták a cég kezdetektől használt alapszíneit, a kéket, a zöldet, a sárgás és a vöröset, melyet mostantól színátmenettel jelenítenek meg, elsőként az iOS-es és androidos Google alkalmazás ikonjában.

Dobpergés: AI engineering demo day-jel és képzéssel is érkezünk! 3 csapat, 3 demó, avagy hogyan is használjuk az AI-t? November 17-én érkezik a demo day, 19-én pedig ez első AI képzésünk.
Mondjuk úgy, hogy a változás kevésbé feltűnő, én például elsőre észre sem vettem, illetve a két érintett applikáció logóját leszámítva máshol egyelőre nem is nagyon találkozni vele. Mindenesetre a gradienst a Google először a Gemini szöveges logójánál, illetve a keresőintegrációnál kezdte alkalmazni, szóval az új logóval vélhetően megkezdődött egyfajta integrációs folyamat, legalábbis ami a dizájnt illeti.
Most már csak az a kérdés, hogy hasonlóan változik-e a közeljövőben a Gmail, a Calendar, a Meet, a Maps vagy éppen a Home ikonja, melyek szintén jellemzően a négy Google-alapszínt használják 2020 óta.