A Meta közelebb viszi az emberekhez, ahogy más emberek péppé verik egymást
Mark Zuckerberg és a Dana White egyre inkább elválaszthatatlannak tűnő jó barátoknak tűnnek, ami abból a szempontból mondhatni indokolt, hogy Zuckerberg rajong az UFC-ért, amit több mint két évtizede dirigál White. A Meta első emberének sportág iránti szeretetét jól jelzi, hogy pár hónappal azt követően, hogy a bunyópápa beült a Meta igazgatótanácsába egyfajta kapocsként, meg is született a két cég partneri együttműködése.

Platón ragadt informatikusok klubja Egyetlen más szakma sincs, ahol olyan gyorsan el lehet érni a karrier-platóra, mint az IT. A midlife, a mid-level mellett létezik mid-career krízis is.
A több évre szóló, több milliárd dollár értékű megállapodás részeként a Meta mostantól az UFC "hivatalos rajongói technológiai partnere", ami nagyjából annyit jelent, hogy a Meta platformjait az UFC még kiterjedtebben fogja használni a tartalomdisztribúció során, emellett a cég AR/VR és AI termékei is integrálva lesznek az események különböző aspektusaiba.
Vagyis a rajongók a technológia segítségével minden eddiginél jobban bevonódhatnak abba a folyamatba, amikor két ember egy ketrecben agyba-főbe veri egymást.
A Meta emellett egy új, AI-alapú harcos rangsorolási rendszer kidolgozásával segíti az UFC-t abban, hogy pontosabb és átfogóbb értékelést nyújtson a harcosok teljesítményéről.