:

Szerző: Dömös Zsuzsanna

2024. október 18. 14:32

Visszatérhet az olcsóbb YouTube Premium

Feleannyiba kerülhet a Premium Lite, mint a teljesértékű Premium, de még nem tudni, mikor vezetik be.

Megújíthatja a YouTube a Premium Lite előfizetési szintet, az új konstrukció tesztelése jelenleg is aktívan zajlik Németországban, Ausztráliában és Thaiföldön. Az olcsóbb előfizetéses csomag lényegében az alacsonyabb árért cserébe csak korlátozottan jelenít meg reklámokat. A legtöbb videót hirdetésmentesen nézhetik meg az internetezők, de a tájékoztató alapján „egyes zenei tartalmakon és Short formátumú videókon videóhirdetések jelenhetnek meg”, illetve a tartalmak keresése és böngészése közben is felbukkanhatnak reklámok.

Miért kritikus a Patch & Asset Management a kibervédelemben? (x)

Az adatszivárgások jelentős része megakadályozható lenne, ha a szervezetek időben telepítenék a szoftverfrissítéseket.

Miért kritikus a Patch & Asset Management a kibervédelemben? (x) Az adatszivárgások jelentős része megakadályozható lenne, ha a szervezetek időben telepítenék a szoftverfrissítéseket.

Az eredeti Premium Lite előfizetést 2021-ben kezdték el tesztelni Európában, de csak pár évig volt elérhető, tavaly októberben megszűnt. A csomag egyetlen előnye a hirdetésmentesség volt, de nem kínált olyan további plusz funkciókat, mint az offline vagy a háttérben történő lejátszás.

Ausztráliában az olcsóbb előfizetéses csomag havi 9 dollárba kerül, míg a teljes értékű Premium havi 17 dollárba, így nagyjából megegyezik az eredeti Lite csomag költségével, ami jellemzően fele volt a normális előfizetés árának. Még egyelőre nem tudni, hogy az új konstrukció mikor válhat elérhetővé, a YouTube szóvivője szerint még nincsenek konkrétumok a globális bevezetésről, egyelőre felmérik az igényt az opcióra.

November 19-én, szerdán "AZ AI ENGINEERING ALAPJAI 2025" címmel ONLINE képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

a címlapról

seo

1

Vizsgálják a Google-t a parazita SEO miatt

2025. november 14. 13:58

Az Európai Bizottság versenyjogi vizsgálatot indított, mert felmerült, hogy a cég új spamszabályzata ártott számos európai médiaszolgáltatónak.