:

Szerző: Koi Tamás

2024. április 10. 14:35

Mától kötelező felcímkézni az internetcsomagokat a tengerentúlon

Mától kötelező a nagyobb amerikai internetszolgáltatóknak feltüntetniük az értékesítési pontjaikon és az interneten egy egységes formátumú tájékoztató címkét a díjcsomagjaik tartalmáról.

Nyolc évnyi huza-vona után végre sikerült elérnie az amerikai hírközlésszabályozó szervnek, az FCC-nek, hogy a tengerentúli internetszolgáltatók megfelelő alapossággal és főleg egységesen tájékoztassák leendő előfizetőiket az egyes szolgáltatások tartalmáról.

Az április 10-től kötelezően alkalmazandó címke leginkább az uniós energiahatékonysági jelöléshez hasonlítható, de ahhoz képest persze jóval több adatot kell rajta szolgáltatni.

broadband_label

Miért kritikus a Patch & Asset Management a kibervédelemben? (x)

Az adatszivárgások jelentős része megakadályozható lenne, ha a szervezetek időben telepítenék a szoftverfrissítéseket.

Miért kritikus a Patch & Asset Management a kibervédelemben? (x) Az adatszivárgások jelentős része megakadályozható lenne, ha a szervezetek időben telepítenék a szoftverfrissítéseket.

Ezek egyebek mellett a szolgáltatással elérhető tipikus le- és feltöltési sebesség, az átlagos hálózati késleltetés, a szolgáltatási szerződés hatálya, a határozott időtartam alatti és az annak lejártát követő havi díj, illetve a csomagban foglalt adatforgalom - mely értelemszerűen elsősorban a mobilos ajánlatoknál bír relevanciával.

Bár ezek az adatok a szolgáltatók weboldalán és szerződési feltételeikben korábban is megtalálhatók voltak, az FCC szerint a paraméterek egységes feltüntetése hozzájárulhat ahhoz, hogy az előfizetők könnyebben össze tudják hasonlítani a rivális szolgáltatások tartalmát, illetve elkerüljék a rejtett költségeket.

November 19-én, szerdán "AZ AI ENGINEERING ALAPJAI 2025" címmel ONLINE képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

a címlapról

seo

1

Vizsgálják a Google-t a parazita SEO miatt

2025. november 14. 13:58

Az Európai Bizottság versenyjogi vizsgálatot indított, mert felmerült, hogy a cég új spamszabályzata ártott számos európai médiaszolgáltatónak.