:

Szerző: Dömös Zsuzsanna

2024. március 4. 14:45

Hangoskönyves előfizetéssel kísérletezik a Spotify

Egyelőre csak az amerikai felhasználók próbálhatják ki a kizárólag audiobookokat tartalmazó szintet.

Új előfizetési szintet tett elérhetővé a Spotify az amerikai piacon, ami ezúttal a zenei kínálatot nem érintve kizárólag a hangoskönyvekre vonatkozik. Az új "Audiobooks Access Tier" havi 10 dollárért 15 órányi hallgatási időt kínál, a felhasználók több mint 200 ezer cím közül válogathatnak a streamingszolgáltatás könyvtárából.

Miért kritikus a Patch & Asset Management a kibervédelemben? (x)

Az adatszivárgások jelentős része megakadályozható lenne, ha a szervezetek időben telepítenék a szoftverfrissítéseket.

Miért kritikus a Patch & Asset Management a kibervédelemben? (x) Az adatszivárgások jelentős része megakadályozható lenne, ha a szervezetek időben telepítenék a szoftverfrissítéseket.

Elsőre furcsának tűnhet Spotify árazása a csak kizárólag hangoskönyvek reklámmentes hallgatását biztosító csomagjával kapcsolatban, mivel a havi 11 dolláros Spotify Premium szintén 15 órányi hangoskönyv-hallgatási időt kínál, ami mellé további más előnyök is tartoznak. A  15 óra nagyjából két könyvet jelent, és a fel nem használt hallgatási időt nem lehet átvinni a következő hónapra. Annyi biztos, hogy a konkurens Audible szolgáltatásánál olcsóbb alternatíva, mivel a versenytárs havi egy hangoskönyvet enged fogyasztani 15 dollárért, de ott nincsen limit a hallgatási órák tekintetében.

A Spotify szerint mióta novemberben bevezette a 15 órányi hangoskönyv-hallgatást a prémium szint előfizetőinek, 45 százalékkal nőtt azok száma, akik az ingyenes szinten is rákeresnek hangoskönyvekre, ezzel lehet magyarázni, hogy a streamingszolgáltatás esélyt ad a csak audiobookokra való előfizetésnek.

November 19-én, szerdán "AZ AI ENGINEERING ALAPJAI 2025" címmel ONLINE képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

a címlapról

seo

0

Vizsgálják a Google-t a parazita SEO miatt

2025. november 14. 13:58

Az Európai Bizottság versenyjogi vizsgálatot indított, mert felmerült, hogy a cég új spamszabályzata ártott számos európai médiaszolgáltatónak.