:

Szerző: Dömös Zsuzsanna

2022. november 29. 13:58

Fűtősálat mutatott a Xiaomi

Nyaki innováció.

Kínában is érzik a hideget: a Xiaomi egy intelligens hőszabályzó-rendszerrel ellátott melegítő sállal jelentkezett, ami a Youpin platformjára épül. A Smart Heating néven említett terméket a Xiaomi vezérigazgatója, Lej Csün jelentette be a kínai Weibo közösségi oldalon, részletezve, hogy a DuPont szigetelőanyaggal, egyedi szénnanocsöves filmfűtési technológiával és hőérzékelővel ellátott ruhadarab miként képes melegen tartani viselőjét.

Miért kritikus a Patch & Asset Management a kibervédelemben? (x)

Az adatszivárgások jelentős része megakadályozható lenne, ha a szervezetek időben telepítenék a szoftverfrissítéseket.

Miért kritikus a Patch & Asset Management a kibervédelemben? (x) Az adatszivárgások jelentős része megakadályozható lenne, ha a szervezetek időben telepítenék a szoftverfrissítéseket.

Az intelligens sálon három fokozat: 38, 45 és 50 Celsium-fok közül lehet választani. Működési rendellenesség esetén a beépített rendszer azonnal leáll, túlmelegedés és rövidzárlat elleni védelmet is kapott, és ráadásul mosógépben tisztítható, ami egy ruhadarab esetében nem hátrány. Jár hozzá egy 5000 milliamperórás power bank is.

A Smart Heating sál 149 jüanba kerül, ami körülbelül nettó nyolcezer forintnak felel meg, és természetesen csak a helyi piacon, Kínában kapható.

Via GizmoChina.

fűtősál

Felkértünk 3 különböző területen dolgozó csapatot, mutassák meg élőben, hogyan is használják ők az AI-t. Ezután mindenki eldöntheti, mit gondol az egészről, hol is tart az adaptációban. November 17-én érkezik a kraftie demo day, 19-én pedig az első képzés!

a címlapról

LIKE

0

Megszűnik a facebookos Like gomb, de nem úgy

2025. november 11. 13:53

Jövőre megszűnnek a Facebook Social Pluginok, azaz a Like és Comment gombok, ezzel pedig újabb legacy feature-től szabadul meg a közösségi oldal.

SCAM

1

Milliárdokat kereshetett a Meta a csalóhirdetéseken

2025. november 10. 13:40

A közösségi óriás korábbi előrejelzésében azt vetítette előre, hogy 2024-es teljes árbevételének 10 százaléka, kb. 16 milliárd dollár származhat online csalások és tiltott áruk hirdetéseiből.