Egy kép, ami mindent elárul a kelet-európai Black Friday kultúráról
Jöhet halálos vírusfertőzés, háború, recesszió és ezek tetszőleges kombinációja, a Black Friday nem marad el, a költekezési vágy óriási, legfeljebb az igényeket lövi be szerényebbre az ember. Főleg itt, Európa keleti fertályán, ahol az abszurd Black Friday akciós termékeknek mondhatni hagyománya van, olyannyira, hogy a ma már nem létező Extreme Digital néhány éve még egy kvázi önmagát parodizáló kisfilmet is forgatott az akciós NDK grillsütőkről.
Dobpergés: AI engineering demo day-jel és képzéssel is érkezünk! 3 csapat, 3 demó, avagy hogyan is használjuk az AI-t? November 17-én érkezik a demo day, 19-én pedig az első AI képzésünk.
Persze a kereskedők közül sem rajong mindenki a Black Friday-ért, erről szól minden Black November meg három hétig tartó Black Friday akció, aminek jóformán az egyetlen célja, hogy a vevők egyszerűen belefásuljanak az állandó akciózásba.
És amikor a vásárló feje már zsong, a szeme káprázik és remegő kézzel próbálná bezárni a böngészőablakot, jön az utolsó tőrdöfés:
