Szerző: Koi Tamás

2022. április 5. 13:56

Grammyt ért a TikTokról indult musical-album

A TikTok egyre több kreatív profinak nyit utat a rendkívül széles közönségelérés irányába, amiből aztán olyan sikerek születhetnek, mint egy Grammy-díj.

Ideje lassan hozzászokni, hogy az új mainstream utat tör magának a film- és zeneipar legrangosabb elismerései felé - a CODA Oscar-sikere után most itt egy Grammy-díj, amit egy a TikTokon útjára indult musical zeneanyagáért kapott egy fiatal szerzőpáros, Emily Bear és Abigail Barlow.

02:52
 

"Burn For You" Music Video - The (Unofficial) Bridgerton Musical by Barlow & Bear

Még több videó

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak

Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

Ha ez nem lenne elég, a musicalt a Netflix egyik kosztümös szériája, a régenskorszak előkelőségeinek intrikáit feldolgozó Bridgerton ihlette, címe pedig ennek megfelelően a The Unoffical Bridgerton Musical lett. A musical írói a TikTokot nem csak egyszerű disztribúciós csatornának szánták, hanem az alkotási folyamat során számos ponton kikérték a rajongók és követők véleményét, illetve a projekt egyes állomásairól részletesen beszámoltak a tábornak.

A duó végül tavaly szeptemberben jelentette meg a végleges, 15 zeneszámból álló musical-albumot, mely most bezsebelhette a kategória-Grammyt, olyan ellenfeleket legyőzve, mint Andrew Lloyd Webber Hamupipőkéje, vagy a Nyomorultak színpadi koncertprodukciójáról készült album.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról