:

Szerző: Asztalos Olivér

2021. július 6. 16:14

Gyenge a Samsung 5 nanométerének kihozatala

A Business Korea információi szerint megszenved 5 nanométeres csíkszélességének felfuttatásával a Samsung.

Miért kritikus a Patch & Asset Management a kibervédelemben? (x)

Az adatszivárgások jelentős része megakadályozható lenne, ha a szervezetek időben telepítenék a szoftverfrissítéseket.

Miért kritikus a Patch & Asset Management a kibervédelemben? (x) Az adatszivárgások jelentős része megakadályozható lenne, ha a szervezetek időben telepítenék a szoftverfrissítéseket.

A forrás szerint a dél-koreai bérgyártó aktuális legfejlettebb csíkszélessége mindössze 50 százalék körüli kihozatallal bír. Mindez röviden annyit tesz, hogy egy teljes wafer nagyjából fele selejt, vagyis ennyi chip végzi a kukában. Arról egyelőre nincs információ, hogy az egyre komplexebb gyártási folyamat mely része okozza a fejtörést a Samsung számára, amely már a 7 nanométer bevezetését is megszenvedte. A hír fényében mér kevésbé meglepő, hogy a szóban csíkszélességre épülő következő Exynos az átlagosnál magasabb disszipációval bír, mint ahogy az sem, hogy a 3 nanométer bevezetése legkorábban már csak 2023 történhet meg a Samsungnál. Mindeközben a konkurens TSMC háza tájáról olyan hírek érkeznek, hogy az eredetileg tervezettnél korábban készül el a 4 és a 3 nanométeres eljárás, melynek hála a tajvani bérgyártó tovább növelheti már most sem kicsi előnyét.

 

Felkértünk 3 különböző területen dolgozó csapatot, mutassák meg élőben, hogyan is használják ők az AI-t. Ezután mindenki eldöntheti, mit gondol az egészről, hol is tart az adaptációban. November 17-én érkezik a kraftie demo day, 19-én pedig az első képzés!

a címlapról

LIKE

0

Megszűnik a facebookos Like gomb, de nem úgy

2025. november 11. 13:53

Jövőre megszűnnek a Facebook Social Pluginok, azaz a Like és Comment gombok, ezzel pedig újabb legacy feature-től szabadul meg a közösségi oldal.

SCAM

1

Milliárdokat kereshetett a Meta a csalóhirdetéseken

2025. november 10. 13:40

A közösségi óriás korábbi előrejelzésében azt vetítette előre, hogy 2024-es teljes árbevételének 10 százaléka, kb. 16 milliárd dollár származhat online csalások és tiltott áruk hirdetéseiből.