:

Szerző: Koi Tamás

2021. június 14. 13:55

Nem vicc, tényleg jön a hivatalos Xbox-hűtőgép

A hétvégi E3 kapcsán a Microsoft számos nagy projektjéről lerántotta a leplet, a legutolsó dobás azonban ezúttal nem egy játék volt, hanem egy új hardver.

Eleinte csak jópofa játéknak indult, aztán áprilisban kiderült, hogy a Microsoft mégis komolyan gondolta, hogy készít egy Xbox Series X formájú hűtőgépet, miután a cég poénnak tűnő ötletét a rajongók egy twitteres-szavazós versenyben a legeredetibb márkamegjelenésnek szavazták meg. A hétvégi E3 bejelentések cunamijában igazi hűsítő, vagy üdítő színfolt az utolsó mozzanat volt, amikor a vállalat bejátszotta a hűtőgép teaser trailerjét:

01:02
 

Xbox Mini Fridge - World Premiere

Még több videó

Miért kritikus a Patch & Asset Management a kibervédelemben? (x)

Az adatszivárgások jelentős része megakadályozható lenne, ha a szervezetek időben telepítenék a szoftverfrissítéseket.

Miért kritikus a Patch & Asset Management a kibervédelemben? (x) Az adatszivárgások jelentős része megakadályozható lenne, ha a szervezetek időben telepítenék a szoftverfrissítéseket.

Az Xbox üdítőhűtő tehát most már mindenképpen termékké avanzsál, méghozzá idén év végére - hogy pontosan milyen keretek közt, az még nem teljesen tiszta, vagyis lehet, hogy sima repiajándék lesz belőle, de az is lehet, hogy ténylegesen a karácsonyfák alá tehető, boltban megvehető termék lesz belőle. 

Felkértünk 3 különböző területen dolgozó csapatot, mutassák meg élőben, hogyan is használják ők az AI-t. Ezután mindenki eldöntheti, mit gondol az egészről, hol is tart az adaptációban. November 17-én érkezik a kraftie demo day, 19-én pedig az első képzés!

a címlapról

LIKE

0

Megszűnik a facebookos Like gomb, de nem úgy

2025. november 11. 13:53

Jövőre megszűnnek a Facebook Social Pluginok, azaz a Like és Comment gombok, ezzel pedig újabb legacy feature-től szabadul meg a közösségi oldal.

SCAM

1

Milliárdokat kereshetett a Meta a csalóhirdetéseken

2025. november 10. 13:40

A közösségi óriás korábbi előrejelzésében azt vetítette előre, hogy 2024-es teljes árbevételének 10 százaléka, kb. 16 milliárd dollár származhat online csalások és tiltott áruk hirdetéseiből.