Szerző: Koi Tamás

2021. május 5. 13:13

A djuice szelleme kísérti a Telekomot

Beleszólhatnak a célcsoport tagjai abba, hogy hogyan épül majd fel a Magyar Telekom kifejezetten fiataloknak szóló "Kraft" díjcsomag-ajánlata.

A Telenor hosszú éveken keresztül küzdött azzal, hogy a fiatalokat megszólítsa a djuice márkával, több mint tíz évvel ezelőtt pedig látványos kampány kíséretében arra tett ígéretet a szolgáltató, hogy őket is bevonja a termékfejlesztésbe, egészen odáig menve, hogy akár az utcáról besétálva is lehet tanácsokat osztogatni a "djuice-csapatnak".

Alkalmazásfejlesztés mindenkinek webinár a Microsofttal (x)

Ismerd meg, hogyan tudsz kódolás nélkül alkalmazásokat létrehozni, adatokat elemezni és folyamatokat automatizálni a Microsoft Power Platform segítségével.

Alkalmazásfejlesztés mindenkinek webinár a Microsofttal (x) Ismerd meg, hogyan tudsz kódolás nélkül alkalmazásokat létrehozni, adatokat elemezni és folyamatokat automatizálni a Microsoft Power Platform segítségével.

Hogy a djuice végül mégis bukott, az valószínűleg annak köszönhető, hogy a megszólítani szándékozott korosztály már tíz évvel ezelőtt is magasról tett az operátorok marketingakcióira, pedig akkor még csak nem is terelték el annyira a figyelmüket az olyan, az életüket sokkal jobban meghatározó, a távközlési cégek hátán felkapaszkodó szolgáltatók, mint a TikTok, a Snapchat vagy éppen a Viber.

A Magyar Telekom 2021-ben mégis megpróbálja a lehetetlennek tűnő küldetést, így új, "Kraft" néven futó, fiataloknak szóló ajánlatát az érintettek aktív részvételével alakítja ki, vagy ahogy a cég közleménye fogalmaz:

A célcsoport tagjait a Telekom nem csak a termékfejlesztésbe vonja be, hanem majd az ajánlat végső formájáról szóló döntésbe is: olyan lesz, amilyennek a felhasználók szeretnék.

A djuice-t és a Kraftot egyébként bizonyos szinten rokoni szálak is összekötik, legalábbis mindkettő születésénél ott volt Szabó Béla, aki a Leo Burnett Budapest reklámügynökség stratégiai igazgatójaként részt vett a djuice almárka felépítésében, most pedig - néhány évnyi vodafone-os kitérő után - a Telekom márka és kommunikációs igazgatója.

Június 23-án a modern fejlesztői környezetek biztonságával foglalkozó ingyenes meetup lesz. Kiderül hogyan kell a biztonságot a cég kultúra részéve tenni, hogyan lehet skálázni mindezt a deploy sebességével együtt, és lesz szó a Docker és Kubernetes biztonságáról is.

a címlapról

Hirdetés

Találkozzunk, idén is lesz SYSADMINDAY!

2021. június 18. 04:55

Duna melletti szabadtéri helyszínen, a Budapest Gardenben idén is megrendezzük a hazai Sysadmindayt, az IT-üzemeltetők világnapját. Hosszú hónapok bezártsága után ez egy jó lehetőség, hogy találkozzunk barátokkal, kollégákkal, szakmázzunk, és sörözzünk együtt.