:

Szerző: Koi Tamás

2021. május 5. 13:13

A djuice szelleme kísérti a Telekomot

Beleszólhatnak a célcsoport tagjai abba, hogy hogyan épül majd fel a Magyar Telekom kifejezetten fiataloknak szóló "Kraft" díjcsomag-ajánlata.

A Telenor hosszú éveken keresztül küzdött azzal, hogy a fiatalokat megszólítsa a djuice márkával, több mint tíz évvel ezelőtt pedig látványos kampány kíséretében arra tett ígéretet a szolgáltató, hogy őket is bevonja a termékfejlesztésbe, egészen odáig menve, hogy akár az utcáról besétálva is lehet tanácsokat osztogatni a "djuice-csapatnak".

Dobpergés: AI engineering demo day-jel és képzéssel is érkezünk!

3 csapat, 3 demó, avagy hogyan is használjuk az AI-t? November 17-én érkezik a demo day, 19-én pedig ez első AI képzésünk.

Dobpergés: AI engineering demo day-jel és képzéssel is érkezünk! 3 csapat, 3 demó, avagy hogyan is használjuk az AI-t? November 17-én érkezik a demo day, 19-én pedig ez első AI képzésünk.

Hogy a djuice végül mégis bukott, az valószínűleg annak köszönhető, hogy a megszólítani szándékozott korosztály már tíz évvel ezelőtt is magasról tett az operátorok marketingakcióira, pedig akkor még csak nem is terelték el annyira a figyelmüket az olyan, az életüket sokkal jobban meghatározó, a távközlési cégek hátán felkapaszkodó szolgáltatók, mint a TikTok, a Snapchat vagy éppen a Viber.

A Magyar Telekom 2021-ben mégis megpróbálja a lehetetlennek tűnő küldetést, így új, "Kraft" néven futó, fiataloknak szóló ajánlatát az érintettek aktív részvételével alakítja ki, vagy ahogy a cég közleménye fogalmaz:

A célcsoport tagjait a Telekom nem csak a termékfejlesztésbe vonja be, hanem majd az ajánlat végső formájáról szóló döntésbe is: olyan lesz, amilyennek a felhasználók szeretnék.

A djuice-t és a Kraftot egyébként bizonyos szinten rokoni szálak is összekötik, legalábbis mindkettő születésénél ott volt Szabó Béla, aki a Leo Burnett Budapest reklámügynökség stratégiai igazgatójaként részt vett a djuice almárka felépítésében, most pedig - néhány évnyi vodafone-os kitérő után - a Telekom márka és kommunikációs igazgatója.

Az ageism, vagyis az életkorral kapcsolatos előítélet és diszkrimináció az IT-ban hatványozottan jelen van, akár már 35-40 évesen is bele lehet futni.

a címlapról