Szerző: Koi Tamás

2021. május 5. 13:13

A djuice szelleme kísérti a Telekomot

Beleszólhatnak a célcsoport tagjai abba, hogy hogyan épül majd fel a Magyar Telekom kifejezetten fiataloknak szóló "Kraft" díjcsomag-ajánlata.

A Telenor hosszú éveken keresztül küzdött azzal, hogy a fiatalokat megszólítsa a djuice márkával, több mint tíz évvel ezelőtt pedig látványos kampány kíséretében arra tett ígéretet a szolgáltató, hogy őket is bevonja a termékfejlesztésbe, egészen odáig menve, hogy akár az utcáról besétálva is lehet tanácsokat osztogatni a "djuice-csapatnak".

Platón ragadt informatikusok klubja

Egyetlen más szakma sincs, ahol olyan gyorsan el lehet érni a karrier-platóra, mint az IT. A midlife, a mid-level mellett létezik mid-career krízis is.

Platón ragadt informatikusok klubja Egyetlen más szakma sincs, ahol olyan gyorsan el lehet érni a karrier-platóra, mint az IT. A midlife, a mid-level mellett létezik mid-career krízis is.

Hogy a djuice végül mégis bukott, az valószínűleg annak köszönhető, hogy a megszólítani szándékozott korosztály már tíz évvel ezelőtt is magasról tett az operátorok marketingakcióira, pedig akkor még csak nem is terelték el annyira a figyelmüket az olyan, az életüket sokkal jobban meghatározó, a távközlési cégek hátán felkapaszkodó szolgáltatók, mint a TikTok, a Snapchat vagy éppen a Viber.

A Magyar Telekom 2021-ben mégis megpróbálja a lehetetlennek tűnő küldetést, így új, "Kraft" néven futó, fiataloknak szóló ajánlatát az érintettek aktív részvételével alakítja ki, vagy ahogy a cég közleménye fogalmaz:

A célcsoport tagjait a Telekom nem csak a termékfejlesztésbe vonja be, hanem majd az ajánlat végső formájáról szóló döntésbe is: olyan lesz, amilyennek a felhasználók szeretnék.

A djuice-t és a Kraftot egyébként bizonyos szinten rokoni szálak is összekötik, legalábbis mindkettő születésénél ott volt Szabó Béla, aki a Leo Burnett Budapest reklámügynökség stratégiai igazgatójaként részt vett a djuice almárka felépítésében, most pedig - néhány évnyi vodafone-os kitérő után - a Telekom márka és kommunikációs igazgatója.

a címlapról

CODE

0

Vibe codingban nyomul előre a Google

2025. december 5. 12:22

A keresőóriás partnerséget kötött a Replit startuppal, mely időközben meghódította az Anthropic Claude Code és a Cursor területét.