:

Szerző: Hlács Ferenc

2020. december 4. 00:00

Nagyvállalati adatmentő céget vesz a Google

Az ismeretlen összegért megvett Actifio csapata a Google Cloudhoz csatlakozik.

Adatmentéssel és katasztrófa utáni helyreállítással foglalkozó céget vesz a Google: a 2009-ben alapított Actifioért kicsengetett összeget a felek nem közölték, az ugyanakkor tudható, hogy a csapat a Google Cloudot bővíti majd. A TechCrunch szerint 2018-ban 1,2 milliárd dollárra értékelték az akvirált vállalatot, amely több befektetési körben összesen mintegy 461 millió dollárt kalapolt össze.

Miért kritikus a Patch & Asset Management a kibervédelemben? (x)

Az adatszivárgások jelentős része megakadályozható lenne, ha a szervezetek időben telepítenék a szoftverfrissítéseket.

Miért kritikus a Patch & Asset Management a kibervédelemben? (x) Az adatszivárgások jelentős része megakadályozható lenne, ha a szervezetek időben telepítenék a szoftverfrissítéseket.

Az Actifio képességeivel az új anyacég jelentősen kibővítheti a Google Cloud biztonsági palettáját, miután a cég szolgáltatása számos környezetben tárolt adatok biztonsági mentését és kezelését lehetővé teszi, legyen szó SAP HANA, Oracle, MySQL, PostgreSQL, Microsoft SQL, netán Hypver-V szerverekről, a VMware-ben dolgozó virtuális gépekről vagy épp a Google Compute Engine-ről. Ennek megfelelően az akvizíció a Google Cloud hibrid- és multivendor képességeit is kiszélesíti.

Felkértünk 3 különböző területen dolgozó csapatot, mutassák meg élőben, hogyan is használják ők az AI-t. Ezután mindenki eldöntheti, mit gondol az egészről, hol is tart az adaptációban. November 17-én érkezik a kraftie demo day, 19-én pedig az első képzés!

a címlapról

LIKE

0

Megszűnik a facebookos Like gomb, de nem úgy

2025. november 11. 13:53

Jövőre megszűnnek a Facebook Social Pluginok, azaz a Like és Comment gombok, ezzel pedig újabb legacy feature-től szabadul meg a közösségi oldal.

SCAM

1

Milliárdokat kereshetett a Meta a csalóhirdetéseken

2025. november 10. 13:40

A közösségi óriás korábbi előrejelzésében azt vetítette előre, hogy 2024-es teljes árbevételének 10 százaléka, kb. 16 milliárd dollár származhat online csalások és tiltott áruk hirdetéseiből.