:

Szerző: Koi Tamás

2020. október 19. 14:14

Idén már nem jöhet létre a Google-Fitbit üzlet

Jövő januárra tolta ki annak a vizsgálatnak a véghatáridejét az Európai Bizottság, mely eldöntheti, hogy az Alphabet leányvállalata, a Google felvásárolhatja-e a Fitbit fitnesszóra-gyártót.

Lassan kezd egy véget nem érő történethez hasonlítani a Google és a Fitbit tavaly bejelentett felvásárlási megállapodásának engedélyeztetése az Európai Unió versenyjogi szervénél. A két cég tavaly novemberben állapodott meg arról, hogy a Google 2,1 milliárd dollárért felvásárolná az elsősorban fitnesszórákban utazó Fitbitet, ám az ület létrejöttéhez az uniós versenyjogi áldás is szükséges.

Miért kritikus a Patch & Asset Management a kibervédelemben? (x)

Az adatszivárgások jelentős része megakadályozható lenne, ha a szervezetek időben telepítenék a szoftverfrissítéseket.

Miért kritikus a Patch & Asset Management a kibervédelemben? (x) Az adatszivárgások jelentős része megakadályozható lenne, ha a szervezetek időben telepítenék a szoftverfrissítéseket.

A felvásárlás piactorzító hatásait feszegető, versenytársak szondáztatásával folytatott vizsgálat optimista elvárások szerint már a nyáron lezárult volna, ám az Európai Bizottság végül átfogó vizsgálattal kívánta megválaszolni azt a kérdést, hogy az üzlet létrejötte hátrányosan befolyásolja-e a versenyt a kontinensen.

Így először őszre, majd december második felére tolta a Bizottság a vizsgálat lezárásának határidejét, amit múlt hét végén egy beérkező észrevétel hatására újfent módosítottak, ezúttal 2021. január 8-ra. Mindez azt jelenti, hogy idén már biztosan nem jöhet létre a tavaly novemberben meghirdetett frigy, melynek érdekében a Google-nek számos ponton komoly önkéntes kötelezettségeket kellett vállalnia.

November 19-én, szerdán "AZ AI ENGINEERING ALAPJAI 2025" címmel ONLINE képzést indít a HWSW, ezért most összefoglaltuk röviden, hogy miért érdemes részt venni ezen a tanfolyamon.

a címlapról

seo

0

Vizsgálják a Google-t a parazita SEO miatt

2025. november 14. 13:58

Az Európai Bizottság versenyjogi vizsgálatot indított, mert felmerült, hogy a cég új spamszabályzata ártott számos európai médiaszolgáltatónak.