Szerző: Hlács Ferenc

2020. szeptember 3. 13:46

Promókódokkal segítené a felhasználótoborzást iOS-en az Apple

Az új fejlesztői eszköz várhatóan az év későbbi részében érkezik meg az iOS 14-re.

Új eszközt ad a fejlesztők kezébe iOS-en az Apple előfizetőik visszacsábítására, új ügyfelek toborzására vagy épp a meglévő bázis megtartására. Az iOS 14-gyel és iPadOS 14-gyel érkező promóciós kódokkal lehetőség nyílik kedvezményes áron vagy akár ingyenesen elérhetővé tenni a felhasználóknak a különböző appokhoz, szolgáltatásokhoz kapcsolódó előfizetéseket. Az egyszer felhasználható egyedi, alfanumerikus kódok online vagy fizikai rendezvényeken, szórólapokon is kioszthatók, azokat pedig a felhasználók később az App Store-ban, egy egyszer használatos beváltási linken, vagy magában az alkalmazásban is érvényesíthetik, ha annak fejlesztője használatba vette a funkció használatához szükséges API-t. A megoldás pontos rajtját a cupertinói óriás egyelőre nem árulta el, arra mindenesetre még idén számíthatunk.

a címlapról