:

Szerző: Hlács Ferenc

2020. szeptember 3. 13:46

Promókódokkal segítené a felhasználótoborzást iOS-en az Apple

Az új fejlesztői eszköz várhatóan az év későbbi részében érkezik meg az iOS 14-re.

Dobpergés: AI engineering demo day-jel és képzéssel is érkezünk!

3 csapat, 3 demó, avagy hogyan is használjuk az AI-t? November 17-én érkezik a demo day, 19-én pedig ez első AI képzésünk.

Dobpergés: AI engineering demo day-jel és képzéssel is érkezünk! 3 csapat, 3 demó, avagy hogyan is használjuk az AI-t? November 17-én érkezik a demo day, 19-én pedig ez első AI képzésünk.

Új eszközt ad a fejlesztők kezébe iOS-en az Apple előfizetőik visszacsábítására, új ügyfelek toborzására vagy épp a meglévő bázis megtartására. Az iOS 14-gyel és iPadOS 14-gyel érkező promóciós kódokkal lehetőség nyílik kedvezményes áron vagy akár ingyenesen elérhetővé tenni a felhasználóknak a különböző appokhoz, szolgáltatásokhoz kapcsolódó előfizetéseket. Az egyszer felhasználható egyedi, alfanumerikus kódok online vagy fizikai rendezvényeken, szórólapokon is kioszthatók, azokat pedig a felhasználók később az App Store-ban, egy egyszer használatos beváltási linken, vagy magában az alkalmazásban is érvényesíthetik, ha annak fejlesztője használatba vette a funkció használatához szükséges API-t. A megoldás pontos rajtját a cupertinói óriás egyelőre nem árulta el, arra mindenesetre még idén számíthatunk.

Az ageism, vagyis az életkorral kapcsolatos előítélet és diszkrimináció az IT-ban hatványozottan jelen van, akár már 35-40 évesen is bele lehet futni.

a címlapról