Szerző: Hlács Ferenc

2020. szeptember 3. 13:46

Promókódokkal segítené a felhasználótoborzást iOS-en az Apple

Az új fejlesztői eszköz várhatóan az év későbbi részében érkezik meg az iOS 14-re.

Platón ragadt informatikusok klubja

Egyetlen más szakma sincs, ahol olyan gyorsan el lehet érni a karrier-platóra, mint az IT. A midlife, a mid-level mellett létezik mid-career krízis is.

Platón ragadt informatikusok klubja Egyetlen más szakma sincs, ahol olyan gyorsan el lehet érni a karrier-platóra, mint az IT. A midlife, a mid-level mellett létezik mid-career krízis is.

Új eszközt ad a fejlesztők kezébe iOS-en az Apple előfizetőik visszacsábítására, új ügyfelek toborzására vagy épp a meglévő bázis megtartására. Az iOS 14-gyel és iPadOS 14-gyel érkező promóciós kódokkal lehetőség nyílik kedvezményes áron vagy akár ingyenesen elérhetővé tenni a felhasználóknak a különböző appokhoz, szolgáltatásokhoz kapcsolódó előfizetéseket. Az egyszer felhasználható egyedi, alfanumerikus kódok online vagy fizikai rendezvényeken, szórólapokon is kioszthatók, azokat pedig a felhasználók később az App Store-ban, egy egyszer használatos beváltási linken, vagy magában az alkalmazásban is érvényesíthetik, ha annak fejlesztője használatba vette a funkció használatához szükséges API-t. A megoldás pontos rajtját a cupertinói óriás egyelőre nem árulta el, arra mindenesetre még idén számíthatunk.

a címlapról

CODE

0

Vibe codingban nyomul előre a Google

2025. december 5. 12:22

A keresőóriás partnerséget kötött a Replit startuppal, mely időközben meghódította az Anthropic Claude Code és a Cursor területét.