Szerző: Koi Tamás

2020. május 6. 11:08

Nem állhat túl jól az új Motorola pengetelefon szénája

Szinte csak most került piacra a Motorola 2020-as pengetelefonja, a hajlítható kijelzős Razr, de a gyártó már most kénytelen olyan marketingeszközöket bevetni, melyek jelentősen fellendíthetik (vagy inkább beindíthatják) az eladást.

Szokatlanul erős marketingtámogatást nyújt legújabb pengetelefonjához, a hajlítható kijelzős Razr-hez a Motorola a tengerentúlon. Az alig pár hónapja megjelent készüléket a készlet erejéig egyet fizet kettőt vihet akcióban kínálja a cég saját webshopjában, ami a marketinges álmoskönyvek tanúsága szerint ilyen rövid idővel a megjelenést követően nem túl jó ómen, de legalábbis semmiképpen nem jelenti azt, hogy a portékáért egymást taposva kapkodna a nép.

razr_review

A Motorola új pengemobiljáról megjelent, meglehetősen szkeptikus hangvételű tesztek alapján mindez nem különösebben nagy meglepetés, arról nem beszélve, hogy időközben piacra került a Samsung Galaxy Z Flip, ami ugyan nem rendelkezik olyan patinás elődökkel, mint a Razr, de összességében mégis jobbat/többet kínál az árért cserébe. 

A Motorola Razr 2020-ból 2 db egyébként most 1500 dollárba kerül, a Samsung Galaxy Z Flip 1380 dollárjával szemben.

a címlapról