:

Szerző: Koi Tamás

2020. február 14. 13:57

Digitális bugyit villantott a Telekom

A technológia már ott van a hálószobában is, és kezdi kitúrni onnan a romantikát - véli a Telekom, ezért a cég a technológiát hívja segítségül, egy nagy adag magenta festékkel leöntve.

A Deutsche Telekom - és annak magyar leányvállalata, a Magyar Telekom - az utóbbi időben előszeretettel alkalmaz különböző gerillamarketing-akciókat, melynek egyik megtestesülése a Love Magenta brand, amivel mit tesz a véletlen, igazi love branddé akarja varázsolni a multi a márkát. Ennek megfelelően indult webshop saját márkás ruházati termékekkel, jött együttműködés az Adidas-szal, amiből exkluzív, magenta színű cipők születtek, és most itt a Connected Underwear, vagyis a Digitális Bugyi - mikor máskor, mint Valentin-napon.

00:35
 

Love Magenta Connected Underwear

Még több videó

A Telekom az alábbiakban szemlélteti a kütyü, pontosabban a kütyüpár működését:

A Connected Underwear egy egyszerű eszközzel segít hálószobai problémáinkon: a humorral. Adott egy pár fehérnemű, benne a LoveChipekkel, amelyek Bluetooth-on keresztül kommunikálnak egymással a Connected Underwear nevű applikáció segítségével. A felhasználó az appon keresztül meghívót küldhet partnerének, és ennek elfogadásával automatikusan LoveMode-ba kerül mindkettejük készüléke, ha 5 méteres közelségbe kerülnek és romantikus lejátszási listával adja meg a lehetőséget az egymásra hangolódásra, de értesítések sem érkeznek majd és csörögni sem fog a telefon amíg ki nem kapcsolják a funkciót.

Miért kritikus a Patch & Asset Management a kibervédelemben? (x)

Az adatszivárgások jelentős része megakadályozható lenne, ha a szervezetek időben telepítenék a szoftverfrissítéseket.

Miért kritikus a Patch & Asset Management a kibervédelemben? (x) Az adatszivárgások jelentős része megakadályozható lenne, ha a szervezetek időben telepítenék a szoftverfrissítéseket.

Aki azt gondolja, hogy egy ilyen eszközre semmi szükség, az valószínűleg nem hallja az Y generációsok segélykiáltását: a YouGov kutatásában 1005 felnőttet kérdeztek meg a mobiltechnológia intimitásukra gyakorolt hatásáról. A kutatás elrettentő eredménye szerint ötből kettő, vagyis a hazai megkérdezettek 40%-a nyomkodja a telefonját egy ágyban, amikor partnere is jelen van. Bár szerencsére Magyarországon jóval kevesebbeket érint ez a probléma, mint mondjuk Németországban (49%), Hollandiában (68%) és Romániában (69%), mégsem mehetünk el szó nélkül a jelenség mellett - csap az asztalra ezen a ponton a Telekom.

Akinek kedve szottyan kipróbálni a Digitális Bugyikat és a chipek hatását a hálószobai életre, 25 euróért megrendelheti az alábbi oldalról.

Felkértünk 3 különböző területen dolgozó csapatot, mutassák meg élőben, hogyan is használják ők az AI-t. Ezután mindenki eldöntheti, mit gondol az egészről, hol is tart az adaptációban. November 17-én érkezik a kraftie demo day, 19-én pedig az első képzés!

a címlapról

LIKE

0

Megszűnik a facebookos Like gomb, de nem úgy

2025. november 11. 13:53

Jövőre megszűnnek a Facebook Social Pluginok, azaz a Like és Comment gombok, ezzel pedig újabb legacy feature-től szabadul meg a közösségi oldal.

SCAM

1

Milliárdokat kereshetett a Meta a csalóhirdetéseken

2025. november 10. 13:40

A közösségi óriás korábbi előrejelzésében azt vetítette előre, hogy 2024-es teljes árbevételének 10 százaléka, kb. 16 milliárd dollár származhat online csalások és tiltott áruk hirdetéseiből.