Digitális bugyit villantott a Telekom

A technológia már ott van a hálószobában is, és kezdi kitúrni onnan a romantikát - véli a Telekom, ezért a cég a technológiát hívja segítségül, egy nagy adag magenta festékkel leöntve.

A Deutsche Telekom - és annak magyar leányvállalata, a Magyar Telekom - az utóbbi időben előszeretettel alkalmaz különböző gerillamarketing-akciókat, melynek egyik megtestesülése a Love Magenta brand, amivel mit tesz a véletlen, igazi love branddé akarja varázsolni a multi a márkát. Ennek megfelelően indult webshop saját márkás ruházati termékekkel, jött együttműködés az Adidas-szal, amiből exkluzív, magenta színű cipők születtek, és most itt a Connected Underwear, vagyis a Digitális Bugyi - mikor máskor, mint Valentin-napon.

00:35
 

Love Magenta Connected Underwear

Még több videó

A Telekom az alábbiakban szemlélteti a kütyü, pontosabban a kütyüpár működését:

A Connected Underwear egy egyszerű eszközzel segít hálószobai problémáinkon: a humorral. Adott egy pár fehérnemű, benne a LoveChipekkel, amelyek Bluetooth-on keresztül kommunikálnak egymással a Connected Underwear nevű applikáció segítségével. A felhasználó az appon keresztül meghívót küldhet partnerének, és ennek elfogadásával automatikusan LoveMode-ba kerül mindkettejük készüléke, ha 5 méteres közelségbe kerülnek és romantikus lejátszási listával adja meg a lehetőséget az egymásra hangolódásra, de értesítések sem érkeznek majd és csörögni sem fog a telefon amíg ki nem kapcsolják a funkciót.

Mi történik egy mobilappal a születése után? Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy ingyenes appmenedzsment meetuppal és egy 30 órás képzéssel.

Aki azt gondolja, hogy egy ilyen eszközre semmi szükség, az valószínűleg nem hallja az Y generációsok segélykiáltását: a YouGov kutatásában 1005 felnőttet kérdeztek meg a mobiltechnológia intimitásukra gyakorolt hatásáról. A kutatás elrettentő eredménye szerint ötből kettő, vagyis a hazai megkérdezettek 40%-a nyomkodja a telefonját egy ágyban, amikor partnere is jelen van. Bár szerencsére Magyarországon jóval kevesebbeket érint ez a probléma, mint mondjuk Németországban (49%), Hollandiában (68%) és Romániában (69%), mégsem mehetünk el szó nélkül a jelenség mellett - csap az asztalra ezen a ponton a Telekom.

Akinek kedve szottyan kipróbálni a Digitális Bugyikat és a chipek hatását a hálószobai életre, 25 euróért megrendelheti az alábbi oldalról.

a címlapról

Hirdetés

Mi történik egy mobilappal a születése után?

2020. február 27. 19:16

Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy ingyenes appmenedzsment meetuppal és egy 30 órás képzéssel. A store-ban való megjelenés az igazi munka kezdete: mérés, mérés, mérés, adat, felhasználói visszajelzések kezelése, ASO, monetizálás, marketing... és így tovább.