Szerző: Koi Tamás

2020. február 14. 13:57

Digitális bugyit villantott a Telekom

A technológia már ott van a hálószobában is, és kezdi kitúrni onnan a romantikát - véli a Telekom, ezért a cég a technológiát hívja segítségül, egy nagy adag magenta festékkel leöntve.

A Deutsche Telekom - és annak magyar leányvállalata, a Magyar Telekom - az utóbbi időben előszeretettel alkalmaz különböző gerillamarketing-akciókat, melynek egyik megtestesülése a Love Magenta brand, amivel mit tesz a véletlen, igazi love branddé akarja varázsolni a multi a márkát. Ennek megfelelően indult webshop saját márkás ruházati termékekkel, jött együttműködés az Adidas-szal, amiből exkluzív, magenta színű cipők születtek, és most itt a Connected Underwear, vagyis a Digitális Bugyi - mikor máskor, mint Valentin-napon.

00:35
 

Love Magenta Connected Underwear

Még több videó

A Telekom az alábbiakban szemlélteti a kütyü, pontosabban a kütyüpár működését:

A Connected Underwear egy egyszerű eszközzel segít hálószobai problémáinkon: a humorral. Adott egy pár fehérnemű, benne a LoveChipekkel, amelyek Bluetooth-on keresztül kommunikálnak egymással a Connected Underwear nevű applikáció segítségével. A felhasználó az appon keresztül meghívót küldhet partnerének, és ennek elfogadásával automatikusan LoveMode-ba kerül mindkettejük készüléke, ha 5 méteres közelségbe kerülnek és romantikus lejátszási listával adja meg a lehetőséget az egymásra hangolódásra, de értesítések sem érkeznek majd és csörögni sem fog a telefon amíg ki nem kapcsolják a funkciót.

Fejlesztő vagy? Segíts! Hack the Crisis. Gyere hétvégén fejleszteni, csatlakozz a hazai fejlesztői közösséghez!

Aki azt gondolja, hogy egy ilyen eszközre semmi szükség, az valószínűleg nem hallja az Y generációsok segélykiáltását: a YouGov kutatásában 1005 felnőttet kérdeztek meg a mobiltechnológia intimitásukra gyakorolt hatásáról. A kutatás elrettentő eredménye szerint ötből kettő, vagyis a hazai megkérdezettek 40%-a nyomkodja a telefonját egy ágyban, amikor partnere is jelen van. Bár szerencsére Magyarországon jóval kevesebbeket érint ez a probléma, mint mondjuk Németországban (49%), Hollandiában (68%) és Romániában (69%), mégsem mehetünk el szó nélkül a jelenség mellett - csap az asztalra ezen a ponton a Telekom.

Akinek kedve szottyan kipróbálni a Digitális Bugyikat és a chipek hatását a hálószobai életre, 25 euróért megrendelheti az alábbi oldalról.

a címlapról