Borítékkal a túlzott telefonhasználat ellen?

A Google Envelope kezdeményezése papírba csavarná a készülékeket - de telefonálni azért hagyna róluk.

Papírba csomagolná az okostelefonokat a Google egyik új, "digitális jólét" kezdeményezése. Az Envelope névre keresztelt, a túlozott telefonhasználatot visszafogni hivatott kísérleti alkalmazás használatához először a mellékelt PDF-et kell kinyomtatni, majd az utasításoknak megfelelően borítékot hajtogatni a nyomtatványból. Ezután az appot elindítva, a telefont a borítékba téve használhatjuk a készülék legalapvetőbb funkcióit, az egész pontosan a tárcsázást és hívásfogadást teszi elérhetővé, a kijelzőt a papíron keresztül nyomkodva. Egy másik nyomtatható séma a kamerának hagy szabad helyet, ebben az üzemmódban a készülék csak kameraként használható. Az app valamilyen oknál fogva csak a Pixel 3a modellekre érhető el, annak forráskódját azonban a Google GitHubon szabadon elérhetővé tette.

envelop

Mi történik egy mobilappal a születése után? Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy ingyenes appmenedzsment meetuppal és egy 30 órás képzéssel.

A cég két további, a digitális jólétet zászlajára tűző megoldást is villantott, az Activity Bubbles és a Screen Stopwatch alkalmazások formájában, előbbi a telefon feloldásakor buborékokat jelenít meg a háttérben, amelyek mérete a használattal egyre növekszik, így vizualizálva, hogy a felhasználó hányszor és milyen időtartamokra használta készülékét. A Screen Stowatch ennél konkrétabb adatokkal szolgál, az a háttérképet egy az egyben egy stopperre cseréli, amely folyamatosan ketyeg, a készülék használata közben, a nap végén pontosan megmondva, mennyi ideig néztük a kijelzőt.

a címlapról

Hirdetés

Mi történik egy mobilappal a születése után?

2020. február 27. 17:43

Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy ingyenes appmenedzsment meetuppal és egy 30 órás képzéssel. A store-ban való megjelenés az igazi munka kezdete: mérés, mérés, mérés, adat, felhasználói visszajelzések kezelése, ASO, monetizálás, marketing... és így tovább.