Szerző: Hlács Ferenc

2019. július 29. 13:45

Ősszel jön a Budapest Bank új mobilappja

Az alkalmazás csempékre építő megjelenéssel és javaslatokkal egyszerűsített utalási funkcióval érkezik.

Átrajzolja mobilalkalmazását a Budapest Bank, az ügyfelek idén ősszel számíthatnak az új külsővel és új funkciókkal érkező banki appra. A pénzintézet szerint csapata az új alkalmazás fejlesztésekor a felhasználók visszajelzéseit kiemelten figyelembe veszi, és a néhány hónapon belül érkező frissítéssel észrevehetően könnyebb használatot ígér.

A bank által közzétett rövid beharangozóvideó alapján az alkalmazás a manapság népszerű trendekhez igazodva csempékre, vagy kártyákra építő felületet kap, a kijelző alján pedig az olyan gyakori funkciókat teszi egy bökésre elérhetővé, mint a számlatörténet, az utalás vagy a partnerek listája, innen van lehetőség továbbá az alkalmazásmenü megnyitására és a főoldalra való visszatérésre is. A partnereknél beállítható becenév, profilkép vagy akár emoji is a könnyebb kereséshez.

 

00:32
 

Megújul a Budapest Bank Mobil App

Még több videó

A főoldalon az app az aktuális egyenleg mellett több kártyán olyan adatokat jelenít meg, mint a megbízásokat gyakran fogadó partnerek listája, a legutóbbi tranzakciók, vagy épp a bankkártyához kapcsolódó adatok, például a készpénzfelvételi limit. A kártyákon oldalra húzva jeleníthetők meg további információk, a főoldalon lefelé görgetve pedig további kártyák. Az utalás folyamata is egyszerűbb lesz, annak lépéseit az app egyenként dobja fel, kezdve a kívánt számla, majd a mentett vagy új partner kiválasztásával, majd az összeg megadásával, végül pedig az utalás időzítésével. Ezt követően jóvá is hagyható a tranzakció. A folyamatot a bank javaslatokkal igyekszik még gördülékenyebbé tenni, az összeg kiválasztásánál például feldobja az adott partnerhez kapcsolódó korábbi utalások összegeit.

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak

Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

A rajthoz közeledve jó eséllyel hallhatunk még részleteket az új appról, a piacra vitel állapotát pedig a bank kapcsolódó oldalán van lehetőség követni - ezen látható, hogy az öt fő lépésből e cikk keletkezésekor a pénzintézet már túl van a felhasználói egyeztetéseken és a tervezésen, jelenleg pedig a fejlesztés zajlik. Utóbbi pontos státusza a weblapról nem derül ki, miután azonban még hátra van a tesztelés is, vélhetően az ötödik pontban idén őszre ígért "csomagolás és szállítás" nem az iskolakezdéshez igazodik majd, inkább ősz derekán, netán második felében számíthatunk az appra.

A pénzintézet alkalmazása egyébként az alkalmazásboltos visszajelzések alapján jelenlegi formájában is népszerű a felhasználók körében, az a Google Play Store-ban 5-ből 4,5-ös, az Apple App Store-jában pedig 4,6-os értékelést tudhat magáénak, ezzel pedig a vállalat szerint már mindkét platformon az OTP SmartBank mögött második helyen áll népszerűségben a hazai banki appok között. Ez látványos fejlődést jelent az elmúlt évben, hiszen tavaly ilyenkor a FintechZone toplistája szerint az alkalmazást az OTP mellett a K&H, a CIB és az Erste mobilbankja is megelőzte. A Budapest Bank szerint az app használóinak száma még jócskán elmarad az internetbank felhasználószámától, annak nagyjából egyharmada, cserébe viszont mobilon az ügyfelek jóval aktívabbak, a két platformon ugyanis a bank havi szinten ugyanannyi belépést regisztrál - a mobilalkalmazás felhasználóinak fele pedig már szinte kizárólag csak az appot használja.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról