Szerző: Koi Tamás

2016. június 3. 13:05

Vezetékes szolgáltatásokra fordítja kapacitásait a Vodafone

Új szolgáltatások bevezetésére használja fel szabad hálózati kapacitásait a Vodafone Magyarország, ám a cég ezúttal a máig szinte teljesen monopol piacnak számító nagyvállalati vezetékes szegmenst célozza.

A mobil mellett kifejezetten a nagyvállalatok igényeinek megfelelő vezetékes szolgáltatásokat kínál mostantól üzleti partnereinek a Vodafone Magyarország a június elején bejelentett Fixed Connectivity néven. A cég nem titkolt célja, hogy annak az 5-6 ezer magyarországi cégnek, elsősorban nagyvállalatnak, melyek valamilyen bérelt vonali szoláltatást vesznek igénybe, életképes alternatívát kínáljon, lehetőleg valamilyen mobilszolgáltatással egybecsomagolva.

Ehhez a Vodafone Magyarország a mobilhálózati backend részét képező, mintegy 9000 kilométer hosszúságú optikai gerinchálózatát veszi igénybe, azok jelentős kapacitástöbbletére támaszkodva. A Vodafone nagyvállalati ügyfeleinek bérelt vonalat, bérelt vonali internet szolgáltatást és virtuális magánhálózati (VPN) szolgáltatásokat kínál, kiegészítve ezáltal a vállalati mobil- és Vodafone Iroda szolgáltatásokat.

Az új menedzselt adatszolgáltatásokat garantált minimum 99,5%-os rendelkezésre állással, folyamatos (24/7-es) műszaki ügyfélszolgálati háttérrel és az ügyfél igényei szerint testre szabott, webes önkiszolgáló felülettel lehet megrendelni. Az önkiszolgáló felületen az ügyfelek folyamatos és azonnali visszajelzést kapnak a valós szolgáltatási szintekről, és többek között folyamatosan nyomon követhetik, elemezhetik a pillanatnyi sávszélesség adatokat is. Az új szolgáltatások bevezetésére a Vodafone a szükséges alaphálózati fejlesztésekkel együtt több száz millió forintot fordított, a szolgáltatások fejlesztését, működtetését és értékesítését 40 fő végzi - áll a szolgáltató sajtóközleményében.

Toxikus vezetők szivárványa

Az IT munkakörülményeket, a munkahelyi kultúrát alapjaiban határozzák meg a vezetők, főleg ha még toxikusak is.

Toxikus vezetők szivárványa Az IT munkakörülményeket, a munkahelyi kultúrát alapjaiban határozzák meg a vezetők, főleg ha még toxikusak is.

A cég új szolgáltatásai jelenleg elsősorban belföldön működő nagyvállalatok adatátviteli igényeire lett szabva, ám a jövőbeni fejlesztésekkel a multinacionális nagyvállalatok számára is tud majd menedzselt nemzetközi összeköttetéseket biztosítani a Vodafone. A vállalat egyébként világszerte több mint 1 millió kilométernyi optikai hálózattal rendelkezik, és 79 országban nyújt IP alapú VPN szolgáltatásokat mintegy 25 ezer vállalatnak.

Király István, a Vodafone vállalati szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese a HWSW kérdésére elmondta, a cég számára a műszaki háttér megteremtésénél adott esetben sokkal nagyobb kihívást jelenthet a potenciális ügyfélkör meggyőzése arról, hogy a Vodafone a piacvezető szolgáltatóval egyező műszaki színvonalú infrastruktúrát és kompetenciát tud biztosítani. Ehhez referenciaként jó alapot képezhet az a mintegy 200 bérelt vonali szolgáltatást igénybe vevő ügyfél, melyek eddig jellemzően alközponti és tömeges SMS-rendszereket vettek igénybe a Vodafone-on keresztül.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról