Szerző: Koi Tamás

2015. november 12. 09:30

Úgy-ahogy helyreállt az online ügyintézés a Telekomnál

Egy hétvégén végrehajtott, balul elsült migrációs lépés hatásaként egészen szerda estig akadozva, vagy egyáltalán nem működött a Magyar Telekom online ügyfélszolgálata.

Szerda estétől helyreállt a Magyar Telekom weboldalán található összes online ügyfélszolgálati és e-kereskedelmi csatorna működése - tájékoztatta a sajtót ma reggel a szolgáltató kommunikációs igazgatósága. A szolgáltató weboldalának működésében az ügyfelek a hétvége óta tapasztaltak különböző problémákat, így elsősorban azt, hogy nem tudnak online ügyet intézni, ugyanakkor voltak olyan időszakok, amikor az egész weboldal elérésével problémák voltak.

A Telekom egyszerűsített ügyintézéssel kapcsolatos vesszőfutása egyáltalán nem új keletű probléma, a cég rendkívül szerteágazó ügyfélkezelési rendszerének egységesítési törekvésén már az előző évtized végén dolgozni kezdtek a vállalatnál - igaz, a Telekom lapunkhoz eljuttatott álláspontja szerint a mostani problémáknak nincs köze az évek óta húzódó integrációs projekthez.

A szolgáltató célja az egységesítéssel az volt, hogy egységesen, egy felületen, egy ügyviteli rendszeren belül tudja kezelni több millió ügyfelének több tízmillió szolgáltatását. Az azóta elhíresült, tízmilliárdos összeget felemésztő Pillangó projekt végül 2013 tavaszán indult el, és az egységes, Telekom fiók bevezetésével ért véget idén tavasszal - legalábbis a felhasználók zöme számára.

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak

Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

A Pillangó projekttől függetlenül az online ügyfélszolgálat további fejlesztése, egységesítése okozott komoly fennakadást múlt hétvégén, bár a hiba konkrét okairól nem tett közzé információt a Telekom. A szolgáltató ugyanakkor igyekszik jelenleg is arról biztosítani weboldalán ügyfeleit, hogy a kimaradás miatt semmilyen hátrányos következménnyel nem kell számolniuk, illetve akik okostelefonnal rendelkeznek, a Telekom alkalmazáson keresztül be tudják fizetni a számláikat.

A szolgáltató idén egyszer már kénytelen volt kínos magyarázkodásba kezdeni, amikor kiderült, hogy a vezetékes ügyfélkör egy pontosan meg nem határozott része semmilyen ügyet nem tud intézni online.

Frissítés:

Úgy tűnik, a számlamegtekintés és -letöltés nem működik, legalábbis nekünk bő negyedórás próbálkozással sem sikerült ezt megtenni. A számlák menüpont alatt erre nem látszik lehetőség, a dokumentumok menüpontban pedig a számlák fülön a rendszer egyet sem listáz.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról