Szerző: Voith Hunor

2015. október 20. 17:30

Vinné az Office-ügyfeleket a Google

A keresőóriás akár ingyen is biztosítja a Google Apps for Worköt, ha ezzel új ügyfeleket tud szerezni.

Agresszív ügyfélszerzési kezdeményezést jelentett be a Google a Google Apps for Workhöz (GAfW). A vállalat egy blogbejegyzésben jelentette be, hogy mostantól ingyen bocsátja rendelkezésre felhős irodai szoftvercsomagját azon cégek részére, melyek jelenleg is rendelkeznek egy konkurens termékre szóló előfizetéssel vagy mennyiségi licencmegállapodással.

Az ajánlat szerint a Google a feltételeknek megfelelő cégeknek jóváírja a GAfW díjakat arra az időszakra, amíg a konkurens megoldásra élő szerződés ki nem fut. A részletes leírás szerint a kedvezményt legfeljebb 3000 licenc erejéig lehet igénybe venni, valamint legalább egy évre szóló előfizetést kell kötni a Google irodai programcsomagjára. Azt, hogy melyik vállalkozás élhet az ajánlattal, a keresőóriás egyedi kapcsolatfelvétel és egyeztetés útján állapítja meg, amit a cégeknek kell kezdeményeznie – ezt követően egy dedikált értékesítő fogja kezelni az ügyet.

Toxikus vezetők szivárványa

Az IT munkakörülményeket, a munkahelyi kultúrát alapjaiban határozzák meg a vezetők, főleg ha még toxikusak is.

Toxikus vezetők szivárványa Az IT munkakörülményeket, a munkahelyi kultúrát alapjaiban határozzák meg a vezetők, főleg ha még toxikusak is.

A Google számításai szerint átlagosan 70 százalékos megtakarítás érhető el akkor, ha egy cég a Microsoft csomagját hagyja ott a GAfW-ért. Ez persze elsőre jól hangzik, de a vállalat ezt egy hatéves periódusra vetítve érti, ami azért nagyon hosszú idő (és elköteleződés) még vállalati szoftverelőfizetések esetén is.

A keresőóriás az előfizetési díj jóváírásán felül még egy kedvezményt nyújt, a GAfW bevezetésének költségéből felhasználónként (250 és 3000 licenc közötti megállapodás esetén) 25 dollárt megtérít a munkát elvégző Google-partnernek, ami ugyan a teljes átállási költséget valószínűleg nem fedezi, főleg a néhány száz fős cégeknek azonban csábító lehet, ahol viszonylag kisebb egyszeri megtakarításokat is megbecsülnek.

A kedvezményprogramot a Google egyelőre még csak az Egyesült Államokban és Kanadában indította el, de a vállalat jelezte, hogy "aktívan dolgozik" az ajánlat globális kiterjesztésén. Ennek sebessége főképp azon múlik majd, hogy a Google mennyire tudja majd mozgósítani GAfW-pertnereit.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról