Szerző: Koi Tamás

2013. május 23. 15:21

Ingyenes tartalomközvetítő hálózatot indít a Discovery

Saját online tartalomközvetítő hálózatot indít a héten a Discovery Networks, a Discovery ismeretterjesztő csatorna tulajdonosa. A tartalomtulajdonos az új online csatornán ingyenesen tesz elérhetővé bizonyos sorozatokat, a cél a fiatalabb korosztály elérése.

Saját online tartalomdisztribúciós csatornával lép piacra az ismeretterjesztő műsorokban utazó Discovery Networks. A TestTube-nak nevezett szolgáltatáson (a szó egyébként magyarul kémcsövet jelent) keresztül a tartalomtulajdonos 15, korábban kizárólag a tévészolgáltatók műsorkínálatában elérhető sorozatát lehet majd megtekinteni ingyenesen. A cég bízik benne, hogy ezzel sikerül elérni majd azokat a fiatalabb nézői rétegeket is, akik a hirdetők elsődleges célcsoportját képezik, ugyanakkor egyre kevesebbet tévéznek.

A 15 sorozat ennélfogva elsősorban a fiatal, 30 év alatti, a tudomány és a technológia világa iránt fokozott érdeklődést mutató férfiakat célozza majd. A TestTube műsorainak megtekintéséhez nem szükséges semmilyen tévészolgáltatásra előfizetni, a sorozatrészeket több különböző platformon, így egyebek mellett a YouTube-on keresztül, játékkonzolokra készített alkalmazások révén, illetve a társaság saját weboldalán lehet majd megtekinteni.

Égbe révedő informatikusok: az Időkép-sztori

Mi fán terem az előrejelzés, hogy milyen infrastruktúra dolgozik az Időkép alatt, mi várható a deep learning modellek térnyerésével?

Égbe révedő informatikusok: az Időkép-sztori Mi fán terem az előrejelzés, hogy milyen infrastruktúra dolgozik az Időkép alatt, mi várható a deep learning modellek térnyerésével?

A Discovery több hasonló profilú versenytársával egyetemben egyre több nézőt veszít a gyorsan változó tartalomfogyasztási szokásoknak köszönhetően. A Nielsen legutóbbi felmérései szerint a 35 év alatti korosztály egyértelműen az online tartalomfogyasztás irányába mozdul, a lineáris televíziózás helyett. A kutatócég szerint a Discovery Networks legnézettebb csatornája, a Discovery Channel a 18-34 éves korosztályban tavaly a nézőinek 6 százalékát elveszítette, jóllehet a csatorna növelni tudta az össznézőszámot.

A TestTube részben a Discovery által tavaly felvásárolt Revision3 nevű online tartalomdisztribúciós és produkciós cég hálózatát használja majd. A nagyobb médiavállalatok és tartalomtulajdonosok az utóbbi időszakban több ilyen cégben is tulajdonrészt is szereztek, hasonló céllal. Tavasszal a Time Warner és a Bertelsmann vásárolt hasonló disztribúciós hálózatot, míg ebben a hónapban a DreamWorks Animation fizetett 33 millió dollárt a tiniknek szóló Awesomeness YouTube-hálózatért.

A TestTube egyelőre csak bizonyos piacokon lesz elérhető, régiónkban a szolgáltatás várhatóan csak későbbi időpontban indulhat majd.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról