Szerző: Bodnár Ádám

2012. november 19. 10:45

A Schibsted kezébe kerül a Használtautó.hu fele

A Schibsted Classified Media megvásárolta a Használtautó Informatikai Kft. felét. Ezzel a Magyarország legnagyobb apróhirdetési adatbázisával rendelkező oldala, a Jófogás.hu mellett tovább terjeszkedik a cég.

A Schibsted Classified Media november 8-án írt alá megállapodást a LapCom Kft.-vel arról, hogy megvásárolja a Használtautó Informatikai Kft. tulajdonrészének felét. A Lapcom még 2006-ban vásárolta be magát a Használtautóba, most a kezében levő tulajdonrész a Schibstedhez kerül. A vállalat további tulajdonrésze változatlanul az alapítók kezében marad.

"A www.hasznaltauto.hu nem csak Magyarország vezető gépjármű-kereskedelmi oldala, de meghatározó motorja a szektornak. Ez az oldal lelkes és elkötelezett csapatának köszönhető, amely az elmúlt közel 15 évben elképesztő tudást szerzett a magyar apróhirdetési és autós piacról" - nyilatkozta a megállapodásról Peresztegi Zoltán, a Schibsted Classified Media Magyarországért is felelős alelnöke. "Célunk, hogy a Schibsted Classified Media csoport által kínált szinergiák felhasználásával a www.hasznaltauto.hu az eddigieknél még magasabb színvonalon szolgálja ki üzleti és magán ügyfeleit, mellyel tovább gyorsítja a magyarországi online piacterek fejlődését."

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak

Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

Nagy pénz, nagy szívás: útravaló csúcstámadó IT-soknak Az informatikai vezetősködés sokak álma, de az árnyoldalaival kevesen vannak tisztában.

A Használtautó.hu 1999 végén indult el, s hamar a legnagyobb ilyen weboldallá vált Magyarországon. A társaság tájékoztatása szerint a használt járműveket hirdető oldalt naponta 200 ezer látogató keresi fel, akik összesen mintegy 18 millió lapletöltést generálnak. Ezzel a www.hasznaltauto.hu a két nagy közösségi oldal és a legnagyobb hazai ingyenes e-mailszolgálató után a negyedik legolvasottabb internetes felület Magyarországon. A cég árbevétele meghaladja az 500 millió forintot is.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról