Szerző: Gálffy Csaba

2011. augusztus 30. 17:27

Közösségi CRM-et mutat be a Seesmic

Nagy várakozás előzi meg az ismert Twitter-klienst fejlesztő Seesmic és a Salesforce.com közös megoldásának bemutatkozását. A felhő-alapú CRM-szolgáltató és a közösségi szolgáltatásokban utazó alkalmazásgyártó partnerségéből érdekes dolgok születhetnek.

A jövőben is együttműködik a Salesforce.com és a Seesmic, ugyanis korábbi közös projektjük, a Chatter után itt a Pivot, a Seesmic által készített mobil CRM-alkalmazás. Az előzetes bejelentés szerint a Seesmic CRM dedikált, androidos okostelefonokon és iOS-en futó alkalmazás lesz, amely kapcsolódik a Salesforce.com saját ügyfélkapcsolati rendszereivel. A két mobilplatformot a Windows Phone-os verzió is követi, ahogy a táblagépes változat is megjelenik néhány hét múlva.

Stratégiai döntések

A Seesmic sikeres közösségi oldalakat kezelő kliensprogram, amelyet Loic Le Meur francia vállalkozó alapított. A startup által fejlesztett azonos nevű alkalmazás segítségével folyamatosan követhető a Twitter és a Facebook hírfolyam, ráadásul a szolgáltatás az okostelefonos mellett asztali webes formában is elérhető. A Seesmic sikere abban rejlik, hogy hatékonyan képes összevonni a különböző közösségi oldalakon folyó aktivitást, így a két közösségi szájt mellett rendelkezik YouTube, Foursquare, Techmeme és LinkedIn integrációval is.

Égbe révedő informatikusok: az Időkép-sztori

Mi fán terem az előrejelzés, hogy milyen infrastruktúra dolgozik az Időkép alatt, mi várható a deep learning modellek térnyerésével?

Égbe révedő informatikusok: az Időkép-sztori Mi fán terem az előrejelzés, hogy milyen infrastruktúra dolgozik az Időkép alatt, mi várható a deep learning modellek térnyerésével?

A Salesforce.com és a Seesmic együttműködése nem újkeletű, a két cég ősszel együtt mutatta be a Chatter nevű vállalati közösségi megoldást, a Salesforce.com pedig azóta bevásárolta magát a Le Meur cégébe. A Seesmic stratégiai irányváltása ennek fényében érhető, az első alkalmazásaival a végfelhasználókat célzó cég ütemesen fordul a vállalati felhasználók felé. Az irányváltást ösztönözte az is, hogy a Twitter korábban bejelentette, nem fogják megtűrni a Twitter.com funkcionalitását tükröző kliensprogramokat, a partnereknek saját piaci szegmenset kell keresniük, ha tovább akarnak működni.

A Seesmic úgy tűnik, hogy a Salesforce.com-os partnerségben és a vállalati felhasználókban lelte meg ezt a szegmenst. A két cég kooperációja kiválóan működik, a Salesforce.com ugyanis a közösségi CRM-ben találta meg a következő nagy növekedési lehetőséget - ez az a terület, ahol a Seesmic szakértelmére még nagy szükség lehet. A Salesforce.com elhivatottságát mi sem jelzi jobban, mint hogy április elején a Radiant 6 közösségi CRM-céget vették meg, idei éves konferenciájuk, a Dreamforce jelmondata pedig "Welcome to the Social Enterprise".

Appot rá

Az előzetes értesülések szerint a Seesmic CRM alkalmazás a Salesforce megoldásának közel teljes funkcionalitását prezentálja a mobilos operációs rendszerekre, és rendelkezik mindazokkal a képességekkel, amikkel a többi, nem mobilos platform nem bír. A felhasználók hozzáférnek Salesforce.com-os fiókjuk összes információjához, beleértve a névjegyzéket, az ügyfelekkel és a fogyasztókkal való kapcsolattartást, valamint az ezekkel kapcsolatos aktivitást is. Ugyanígy bejegyezhetik saját tevékenységüket az adott témában. Az alkalmazás aktívan kihasználja a modern okostelefonok hardverét is, így tartalmaz térképes integrációt, képfeltöltést és egyéb funkciókat is.

Az árazásról egyelőre nincs információ, de a szakértők szerint az alkalmazás felhasználónként és havonta mintegy 10 dollárba kerülhet majd.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról