Szerző: Bodnár Ádám

2010. október 28. 15:58

Az otthoni felhasználókra is koncentrál a VirusBuster

Frissíti termékkínálatát a VirusBuster, a vállalat új fejlesztésű keresőmotorral próbálja elcsábítani a prémium minőségre vágyó otthoni felhasználókat.

November elején jelennek meg a VirusBuster új keresőmotorjára épülő termékek, a vállalat új stratégiája mentén a lakossági piacra is szeretne betörni. Ennek érdekében jelentős fejlesztések történtek az ügyfélszolgálat területén, hogy elbírják a várhatóan megnövekedő terhelést.

A VirusBuster nem a tömegpiacra szeretne betörni, hanem azokat a lakossági felhasználókat célozza termékével, akik "prémium minőségre" vágynak, mondta el a HWSW-nek Székely Dániel, a vállalat termékmenedzsment-vezetője. A prémium minőség a VirusBuster értelmezése szerint azt jelenti, hogy maga a szoftver alaposan kitesztelt, problémamentesen működik, gyors, kevés erőforrással beéri, valamint egyedülálló módon magyar nyelvű gyártói támogatás is elérhető hozzá. Az új keresőmotor 50 százalékkal kevesebb memóriát igényel az elődnél, árulta el egy telefonos beszélgetés során Székely.

Toxikus vezetők szivárványa

Az IT munkakörülményeket, a munkahelyi kultúrát alapjaiban határozzák meg a vezetők, főleg ha még toxikusak is.

Toxikus vezetők szivárványa Az IT munkakörülményeket, a munkahelyi kultúrát alapjaiban határozzák meg a vezetők, főleg ha még toxikusak is.

"Alapkoncepciónk az volt, hogy a minőségből nem engedhetünk azért, hogy tömegekhez olcsón eljuttatható terméket produkáljunk. Nem kívántunk bekapcsolódni a piacon jellemző 'ki a legolcsóbb?' háborúba" - mondta Bozsó Julianna, a VirusBuster vezetője. "Azt viszont biztosra vehetik új felhasználóink, hogy védelmi rendszerük tökéletesen szolgálja majd otthoni és céges nyugalmukat."

A VirusBuster-termékeket használók számára az új keresőmotor automatikus frissítésként ingyenesen érkezik november 2-ától.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról