Szerző: Koi Tamás

2010. április 22. 16:47

Közel 200 ezer parabolaantennát állít át a UPC

Heteken belül megkezdi a már telepített parabolaantennák átállítását ügyfeleinél a UPC, a nézők több csatornának örülhetnek.

A Direct szolgáltatás új műholdra kerül, a nagyobb kapacitás révén azonnal bővül a csatornaválaszték is. Az új tartalmak eléréséhez feltétlenül szükséges, hogy a már meglévő előfizetők parabolaantennáit a jelenlegi, Astra műholdról a Thor műholdra állítsák - írja közleményében a UPC. Az átállítást a szolgáltató megbízásából külső cég végzi, melynek szakemberei a UPC képviseletében május elejétől telefonon keresik meg az ügyfeleket. Az antennarendszer átállítása közben sehol nem lesz kiesés, és a folyamat még a nyár folyamán lezárul - tudtuk meg Szűcs Lászlótól, a vállalat kommunikációs igazgatójától.

Az előfizetők az átállás után változatlan áron 14 új csatornát kapnak, így például a History Channel, a Nat Geo WILD, a TV6, a Story TV4 és a DOQ jelenik meg a választékban. A nagy felbontású lapostévékkel rendelkező előfizetők HD-adásokat is választhatnak, köztük a magyar köztévék valamint a NatGeo HD, a History HD, a Rush HD, az ESPN America HD és az HBO HD műsoraival - a HD-s tartalmak most először jelenhetnek meg a UPC Direct platformon.

A UPC februárban jelentette be, hogy az új műholdra való költözéssel egy időben a vállalatcsoport a \"hatékonyabb működés\", valamint a szolgáltatások bővítése érdekében egyesíti közép-európai műholdas televíziós üzletágait. Az eddig az egyes országokban, a helyi UPC leányvállalatok által működtetett szolgáltatások a jövőben egy új vállalathoz, a szintén UPC-tulajdonú UPC DTH S.a.r.l.-hez tartoznak majd, melynek a székhelye Luxemburgban, az európai műholdas televíziózás központjában található.

A UPC Direct szolgáltatásnak jelenleg nagyjából 190 ezer előfizetője van, ez az előfizetői létszám azonban hosszú hónapok óta stagnál. A teljes tévépiacot összességében vezető vállalat részesedése a vezeték nélküli műsorterjesztési rendszerek piacán a hatóság statisztikái alapján idén februárban 24,3 százalék volt. A cég ádáz harcot vív a Magyar Telekom Sat TV szolgáltatásával, mely az elmúlt hónapokban - rendkívül rövid idő alatt - előfizetői számát tekintve megelőzte a UPC-t.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról