Szerző: Koi Tamás

2009. augusztus 6. 12:54

Összeborult a djuice a Facebookkal

Napjaink távközlési és kommunikációs iparágának egyik lényeges trendjét, a közösségi szolgáltatások mobilizálódását követi a djuice egy új szolgáltatása, melynek segítségével a fiatalok mobiltelefonjuk segítségével oszthatják meg a készülékkel elkészített fotókat a Facebookon.

A norvég Telenor tulajdonában álló Pannon fiatalokat célzó djuice márkájának kínálatába bevezetett szolgáltatás augusztus 1-től ad lehetőséget az előfizetőknek arra, hogy a regisztrációs folyamatot követően alapdíjas MMS-ben továbbítsák fényképeiket a Facebookra. A \"mobil feltöltések\" albumba kerülők képeket a 06/20-20-20000-as telefonszámra, vagy a mobile@facebook.com e-mail címre kell küldeni.

A szolgáltatásért nem kér extra (adatforgalmi) díjat a Pannon: az MMS-küldés ára az alaptarifának felel meg, a díjazás az ügyfél tarifacsomagja alapján kerül megállapításra. Czirják Eszter, a djuice brand managere lapunknak elmondta, hogy a szolgáltatást nem csak a djuice-ügyfelek vehetik igénybe, a Pannon minden előfizetőjének lehetősége van arra, hogy regisztráljon a mobilos képfeltöltő rendszerbe.

A közösségi szolgáltatások és a mobiltelefónia összefonódása hazánkban nem teljesen újkeletű kezdeményezés: a múlt év szeptemberétől mindegyik hazai mobilhasználónak lehetősége van arra, hogy az iWiW üzenőfalra alapdíjas SMS-ben küldjön rövid bejegyzéseket, a Twitter nagyobb piacokon elérhető szolgáltatásához hasonlóan.

A Pannon áprilisban jelentette be, hogy megújítja djuice márkáját, ezzel együtt különböző közösségi szolgáltatásokat is megpróbál becsempészni a portfólióba. A HWSW akkor úgy értesült, hogy a cég előrehaladott tárgyalásokat folytat a Facebookkal, melyre egyébként elvileg bármilyen, e-mail vagy MMS-küldésre alkalmas telefonról lehet fényképeket vagy videót feltöltetni, az erre a célra használható egyéni e-mail címét minden felhasználó megtalálhatja a http://www.facebook.com/mobile/ oldalon.

A Facebook mindemellett a vezető mobiltelefon-platformok mindegyikére kínál kliensalkalmazást, melyek segítségével a fényképek, videók és szöveges üzenetek feltöltése egyaránt lehetséges, ezzel a megoldással azonban a felhasznált adatforgalom ellenében számláz a szolgáltató.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról