Szerző: Koi Tamás

2009. június 23. 15:28

Megnyílt a Vodafone miskolci regionális központja

Ma, az eredetileg tervezett időponthoz képest egy hónapos csúszással Miskolcon megnyílt a Vodafone új Regionális Ügyfélszolgálati Központja. Az operátor januárban jelentette be, hogy a jelentős beruházással létrehozott központban több száz új munkahelyet teremt, ráadásul az itteni munkaerő idővel más országok Vodafone-leányvállalatai számára is végez majd munkát.

Az ünnepélyes megnyitó után az első, nagyobbik -- 1500 négyzetméteres -- épületszárnyat vehették birtokba a frissen felvett és az oktatáson résztvevő dolgozók. A helyi Munkaügyi Központtal közösen kiválasztott mintegy száz fő három értékesítői és egy operátori csapatban kap feladatokat azután, hogy az Észak-magyarországi Regionális Átképző Központ valamint a Vodafone szakembereitől teljes körű és átfogó képzésben részesültek.

A központban 2010 nyarára nagyjából 300 munkavállaló dolgozhat majd -- állítja a Vodafone. A cég szerint hatalmas volt az érdeklődés az újonnan létrejövő munkahelyek iránt: az elmúlt öt hónap alatt több mint 4000 pályázó jelentkezett a miskolci álláslehetőségekre, többségében nők, végzettségüket tekintve pedig elsősorban közép- és felsőfokú végzettségűek. \"Az elmúlt években immár a második olyan központot nyitjuk meg Magyarországon, ahol az egész régióra kiterjedő tevékenységet folytathat a cég. Mindezek hatására a társaság jelenlegi 1.400 fős alkalmazotti létszáma az év végére várhatóan megközelíti a 2 ezer főt -- mondta el Beck György, a társaság ügyvezetője.

Az új Regionális Ügyfélszolgálati Központ kialakításával a Vodafone állítása szerint a piaci elvárásoknak megfelelő, a korábbiaknál hatékonyabb, alacsonyabb költséggel üzemelő, magasabb ügyfélszolgálati kiszolgálást biztosítható majd. Az új struktúrának köszönhetően a miskolci központ a Vodafone Szolgáltató Központhoz hasonlóan a későbbiekben más Vodafone országok hasonló igényeinek kiszolgálására is alkalmas lehet.

A Vodafone Csoport pénzügyi folyamatait és ügyleteit kezelő részleg, a Vodafone Szolgáltató Központ (VOCH) szintén Magyarországon működik, a korábbi tervek szerint ennek a központnak is bővül majd a létszáma idén.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról