Szerző: sammer

2000. március 24. 00:00

Hitman: Codename 47

Hitman: Codename 47:

Hitman: Codename 47:

A Hitman egy új third-person nézetű akció-kaland játék, amiben nem csak az erő dominál, hanem a rejtőzködés, és stratégia is.
Már a cím is utal arra hogy ennek a játéknak a főszereplője nem egy átlagos ember. Az aprólékosan kidolgozott 3D-s világban, a játékos Hitman-t irányítja. Hitman eleinte azt hiszi, hogy ő csak egyszerű alvilági munkákat hajt végre, de aztán kiderül, hogy valójában egy kísérleti alany. Tudósok hozták őt létre, genetikai manipulációk segítségével. Ő egy klón, egy tökéletes ember prototípusa. A történet folyamán rájön, hogy ő csak egy eszköz, és hamarosan saját maga is célpont lesz.

Hitman főnöke utasításaira veszélyes és erős ellenfelekkel küzd meg, tökéletesen végzi a munkáját, és érzéketlenül gyilkol. A program tartalmaz néhány elemet a The Outer Limits-ből és a The Professional-ból és kicsit hasonlít a Mission Impossible-ra. A játék sajnos nem eléggé kidolgozott, de szerencsére ez nem nagy probléma mert a 26 küldetés az utcákon és 5 híres város épületei eléggé le tudják kötni az embert. A játékban nagyon fontos az idő, ezért ajánlatos a fő utcák helyett a rövidebb mellékutcákon menni. A játék világa eléggé dinamikus de technikailag sokkal korlátozotabb mint a játékos képzelete. Például ha be akarsz jutni az ellenség főhadiszállására akkor csak le kell lőnöd egy járőröző bandatagot és fel kell venni az egyenruháját, hogy beengedjenek a főkapun.

A Hitman fegyvertára elég nagy, a feszítővastól kezdve az orvlövész puskáig szinte minden megtalálható, és ha ezekhez még hozzávesszük a golyóálló mellényeket, a mérgeket, a csapdákat és a poloskákat akkor egy egész jó kis játékot kapunk. A game világa elég sokrétű, a cselekmények egyszerre több szálon is folyhatnak. A program hangtechnikája sem utolsó, jellemzők rá a 3D-es hanghatások és a dinamikus zenék.

Jellemzők:

  • Fejlesztett grafikus motor, ami lehetővé teszi a nagyon bonyolult épületek megjelenítését is.
  • Több mint 80 egyedire tervezett karakter.
  • Szoros kapcsolatok a játék helyszinei között, valós fizikai változások a pályákon és a karaktereken.
  • Fejlett mesterséges inltelligencia. Az ellenség lát, hall, beszél, kapcsolatba lép a környezetével, és együttműködnek az akciók során.
  • Több mint 20 realisztikusan felépített és árbrázolt városrészek, valós(-nak tűnő) helyszinek.
  • 3D hangzás.
  • Helyzetérzékeny zene.
  • Glide és OpenGL támogatás.
  • 23 pálya az utcákon, nagyvárosokban.

A játék engine-jének működéséről ezen a linken részletes angol leírást találsz.

További képek a játékból, a karakterekről, és a fegyverekről:





[oldal:Hitman: Codename 47]

A Hitman egy új third-person nézetű akció-kaland játék, amiben nem csak az erő dominál, hanem a rejtőzködés, és stratégia is.
Már a cím is utal arra hogy ennek a játéknak a főszereplője nem egy átlagos ember. Az aprólékosan kidolgozott 3D-s világban, a játékos Hitman-t irányítja. Hitman eleinte azt hiszi, hogy ő csak egyszerű alvilági munkákat hajt végre, de aztán kiderül, hogy valójában egy kísérleti alany. Tudósok hozták őt létre, genetikai manipulációk segítségével. Ő egy klón, egy tökéletes ember prototípusa. A történet folyamán rájön, hogy ő csak egy eszköz, és hamarosan saját maga is célpont lesz.

Hitman főnöke utasításaira veszélyes és erős ellenfelekkel küzd meg, tökéletesen végzi a munkáját, és érzéketlenül gyilkol. A program tartalmaz néhány elemet a The Outer Limits-ből és a The Professional-ból és kicsit hasonlít a Mission Impossible-ra. A játék sajnos nem eléggé kidolgozott, de szerencsére ez nem nagy probléma mert a 26 küldetés az utcákon és 5 híres város épületei eléggé le tudják kötni az embert. A játékban nagyon fontos az idő, ezért ajánlatos a fő utcák helyett a rövidebb mellékutcákon menni. A játék világa eléggé dinamikus de technikailag sokkal korlátozotabb mint a játékos képzelete. Például ha be akarsz jutni az ellenség főhadiszállására akkor csak le kell lőnöd egy járőröző bandatagot és fel kell venni az egyenruháját, hogy beengedjenek a főkapun.

A Hitman fegyvertára elég nagy, a feszítővastól kezdve az orvlövész puskáig szinte minden megtalálható, és ha ezekhez még hozzávesszük a golyóálló mellényeket, a mérgeket, a csapdákat és a poloskákat akkor egy egész jó kis játékot kapunk. A game világa elég sokrétű, a cselekmények egyszerre több szálon is folyhatnak. A program hangtechnikája sem utolsó, jellemzők rá a 3D-es hanghatások és a dinamikus zenék.

Jellemzők:

  • Fejlesztett grafikus motor, ami lehetővé teszi a nagyon bonyolult épületek megjelenítését is.
  • Több mint 80 egyedire tervezett karakter.
  • Szoros kapcsolatok a játék helyszinei között, valós fizikai változások a pályákon és a karaktereken.
  • Fejlett mesterséges inltelligencia. Az ellenség lát, hall, beszél, kapcsolatba lép a környezetével, és együttműködnek az akciók során.
  • Több mint 20 realisztikusan felépített és árbrázolt városrészek, valós(-nak tűnő) helyszinek.
  • 3D hangzás.
  • Helyzetérzékeny zene.
  • Glide és OpenGL támogatás.
  • 23 pálya az utcákon, nagyvárosokban.

A játék engine-jének működéséről ezen a linken részletes angol leírást találsz.

További képek a játékból, a karakterekről, és a fegyverekről:





Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról