Hitman: Codename 47
Hitman: Codename 47:
Hitman: Codename 47:
A Hitman egy új third-person nézetű akció-kaland
játék, amiben nem csak az erő dominál, hanem a rejtőzködés,
és stratégia is.
Már a cím is utal arra hogy ennek a játéknak a főszereplője nem egy átlagos
ember. Az aprólékosan kidolgozott 3D-s világban, a játékos
Hitman-t irányítja. Hitman eleinte azt hiszi, hogy ő csak
egyszerű alvilági munkákat hajt végre, de aztán
kiderül, hogy valójában egy kísérleti alany.
Tudósok hozták őt létre, genetikai manipulációk
segítségével. Ő egy klón, egy tökéletes
ember prototípusa. A történet folyamán rájön,
hogy ő csak egy eszköz, és hamarosan saját maga is
célpont lesz.
Hitman főnöke utasításaira veszélyes és erős ellenfelekkel küzd meg, tökéletesen végzi a munkáját, és érzéketlenül gyilkol. A program tartalmaz néhány elemet a The Outer Limits-ből és a The Professional-ból és kicsit hasonlít a Mission Impossible-ra. A játék sajnos nem eléggé kidolgozott, de szerencsére ez nem nagy probléma mert a 26 küldetés az utcákon és 5 híres város épületei eléggé le tudják kötni az embert. A játékban nagyon fontos az idő, ezért ajánlatos a fő utcák helyett a rövidebb mellékutcákon menni. A játék világa eléggé dinamikus de technikailag sokkal korlátozotabb mint a játékos képzelete. Például ha be akarsz jutni az ellenség főhadiszállására akkor csak le kell lőnöd egy járőröző bandatagot és fel kell venni az egyenruháját, hogy beengedjenek a főkapun.
A Hitman fegyvertára elég nagy, a feszítővastól kezdve az orvlövész puskáig szinte minden megtalálható, és ha ezekhez még hozzávesszük a golyóálló mellényeket, a mérgeket, a csapdákat és a poloskákat akkor egy egész jó kis játékot kapunk. A game világa elég sokrétű, a cselekmények egyszerre több szálon is folyhatnak. A program hangtechnikája sem utolsó, jellemzők rá a 3D-es hanghatások és a dinamikus zenék.
Jellemzők:
- Fejlesztett grafikus motor, ami lehetővé teszi a nagyon bonyolult épületek megjelenítését is.
- Több mint 80 egyedire tervezett karakter.
- Szoros kapcsolatok a játék helyszinei között, valós fizikai változások a pályákon és a karaktereken.
- Fejlett mesterséges inltelligencia. Az ellenség lát, hall, beszél, kapcsolatba lép a környezetével, és együttműködnek az akciók során.
- Több mint 20 realisztikusan felépített és árbrázolt városrészek, valós(-nak tűnő) helyszinek.
- 3D hangzás.
- Helyzetérzékeny zene.
- Glide és OpenGL támogatás.
- 23 pálya az utcákon, nagyvárosokban.
A játék engine-jének működéséről ezen a linken részletes angol leírást találsz.
További képek a játékból, a karakterekről, és a fegyverekről:
[oldal:Hitman: Codename 47]
A Hitman egy új third-person nézetű akció-kaland
játék, amiben nem csak az erő dominál, hanem a rejtőzködés,
és stratégia is.
Már a cím is utal arra hogy ennek a játéknak a főszereplője nem egy átlagos
ember. Az aprólékosan kidolgozott 3D-s világban, a játékos
Hitman-t irányítja. Hitman eleinte azt hiszi, hogy ő csak
egyszerű alvilági munkákat hajt végre, de aztán
kiderül, hogy valójában egy kísérleti alany.
Tudósok hozták őt létre, genetikai manipulációk
segítségével. Ő egy klón, egy tökéletes
ember prototípusa. A történet folyamán rájön,
hogy ő csak egy eszköz, és hamarosan saját maga is
célpont lesz.
Hitman főnöke utasításaira veszélyes és erős ellenfelekkel küzd meg, tökéletesen végzi a munkáját, és érzéketlenül gyilkol. A program tartalmaz néhány elemet a The Outer Limits-ből és a The Professional-ból és kicsit hasonlít a Mission Impossible-ra. A játék sajnos nem eléggé kidolgozott, de szerencsére ez nem nagy probléma mert a 26 küldetés az utcákon és 5 híres város épületei eléggé le tudják kötni az embert. A játékban nagyon fontos az idő, ezért ajánlatos a fő utcák helyett a rövidebb mellékutcákon menni. A játék világa eléggé dinamikus de technikailag sokkal korlátozotabb mint a játékos képzelete. Például ha be akarsz jutni az ellenség főhadiszállására akkor csak le kell lőnöd egy járőröző bandatagot és fel kell venni az egyenruháját, hogy beengedjenek a főkapun.
A Hitman fegyvertára elég nagy, a feszítővastól kezdve az orvlövész puskáig szinte minden megtalálható, és ha ezekhez még hozzávesszük a golyóálló mellényeket, a mérgeket, a csapdákat és a poloskákat akkor egy egész jó kis játékot kapunk. A game világa elég sokrétű, a cselekmények egyszerre több szálon is folyhatnak. A program hangtechnikája sem utolsó, jellemzők rá a 3D-es hanghatások és a dinamikus zenék.
Jellemzők:
- Fejlesztett grafikus motor, ami lehetővé teszi a nagyon bonyolult épületek megjelenítését is.
- Több mint 80 egyedire tervezett karakter.
- Szoros kapcsolatok a játék helyszinei között, valós fizikai változások a pályákon és a karaktereken.
- Fejlett mesterséges inltelligencia. Az ellenség lát, hall, beszél, kapcsolatba lép a környezetével, és együttműködnek az akciók során.
- Több mint 20 realisztikusan felépített és árbrázolt városrészek, valós(-nak tűnő) helyszinek.
- 3D hangzás.
- Helyzetérzékeny zene.
- Glide és OpenGL támogatás.
- 23 pálya az utcákon, nagyvárosokban.
A játék engine-jének működéséről ezen a linken részletes angol leírást találsz.
További képek a játékból, a karakterekről, és a fegyverekről: