Szerző: Koi Tamás

2009. április 7. 13:48

Közösségi szolgáltatások felé nyit az újabb arculatváltáson átesett djuice

Ismét átalakítja a fiatalabb korosztályt célzó djuice márkáját a Pannon. A norvég Telenor tulajdonában álló cég ezúttal új, webkettes szolgáltatásokat is bevezet majd a portfólióba, ennek ugyanakkor egyelőre még alig van érezhető nyoma a djuice felújított magyarországi weboldalán .

[HWSW] Ismét átalakítja a fiatalabb korosztályt célzó djuice márkáját a Pannon. A norvég Telenor tulajdonában álló cég ezúttal új, webkettes szolgáltatásokat is bevezet majd a portfólióba, ennek ugyanakkor egyelőre még alig van érezhető nyoma a djuice felújított magyarországi weboldalán.

A djuice 2003-ban jelent meg Norvégiában és Magyarországon egyszerre, a mostani arculatváltás a harmadik a márka történetében. A mobiltelefonokat és a velük elérhető szolgáltatásokat a fiatalok számára eladhatóbban csomagoló brand továbbra is teljes egészében a Pannon tulajdonát képezi, a szolgáltatás- és készülékválaszték pedig a djuice számlás és kártyás ajánlatok mellett szinte egy az egyben fedi a mobilszolgáltató lakossági ügyfeleknek szánt ajánlatait.

A Pannon ugyanakkor ezúttal közösségi alapú többletszolgáltatásokat is próbál becsempészni a djuice-ba, így az elkövetkező hónapokban többek közt fénykép- és videomegosztó, valamint a népszerűbb webes e-mail rendszerekkel együttműködő mobil e-mail kliens kerül a repertoárba, illetve SMS és MMS-alapú szolgáltatások bevezetését tervezi egy közösségi oldallal karöltve. A HWSW értesülései szerint az együttműködő partner a FaceBook lehet. A szolgáltatások egy része ingyenes lesz, de lesz amiért fizetni kell, a szolgáltatás jellegétől és az igénybevétel időszakától, rendszerességétől függően legfeljebb pár száz forintot, azonban ezen felül nem kell majd extra adatforgalmi díjat fizetni (kivéve roaming esetén) -- mondta el lapunknak Morten Saugnes, a djuice igazgatója.

djuice city: egyelőre ennyi a webkettő

Saugnes kérdésünkre válaszolva elárulta, hogy az új szolgáltatások nagy részét az arra alkalmas telefonokon egyedi alkalmazásindító ikonokkal lehet majd elérni, az előfizetők emellett a djuice megújult arculatú wapos és webes oldalát is használhatják bizonyos szolgáltatások igénybevételéhez.

Az új djuice weboldalon ugyanakkor egyelőre nyoma sincs a közösségi életnek, az egyetlen kezdeményezés a djuice city, mely lényegében egy bárki által használható, elsősorban kedvenc helyek közzétételére létrehozott oldal.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról