Szerző: Bizó Dániel

2008. május 22. 13:34

Fizet a Microsoft azoknak, akik a keresőjét használják

Vásárlóknak nyújtott kedvezményekkel kívánja keresőjének látogatottságát növelni a Microsoft. Azok a vevők, akik a programban résztvevő online kereskedőkhöz az MSN Live keresőn keresztül jutottak el, különféle visszatérítésekhez juthatnak.

[HWSW] Vásárlóknak nyújtott kedvezményekkel kívánja keresőjének látogatottságát növelni a Microsoft. Azok a vevők, akik a programban résztvevő online kereskedőkhöz az MSN Live keresőn keresztül jutottak el, különféle visszatérítésekhez juthatnak.

A Live Search cashback programban jelenleg mintegy 700 kereskedőnél lehet vásárolni, és azok a felhasználók, akik az MSN Live kereső segítségével jutnak el a kívánt termékhez és vásárolják meg, visszatérítésben részesülhetnek a termék árából. Az összeget a Microsoft tartja nyilván, és 5 dollár feletti összegyűlt érték felett bankszámlára, csekken, vagy PayPal számlára lehet kérni a kifizetést.

A Live kereső használatakor felbukkanó pénzikonnal jelzett kedvezmények mellett lehetőség nyílik direkt a visszatérítési programban résztvevő kereskedők termékeire is keresni az annak dedikált oldalon. A visszatérítések mértéke változó, egy 120 dolláros fényképezőgépnél a különböző kereskedőknél 2 és 5 százalék között alakul, de egy 90 dolláros kávéfőzőre 10 százalékos kedvezményt is kaphatunk. Jelenleg hivatalosan csak amerikai lakos jogosult a részvételre.

A Microsoft reményei szerint a program, melyet Bill Gates jelentett be a vállalat éves hirdetői konferenciáján, új látogatók mellett új cégeket is vonzani fog az MSN Live Search szolgáltatáshoz, melyek költséghatékonyságot és kiszámíthatóbb megtérülést keresnek a hagyományos hirdetési modellekhez képest. A programban résztvevő kereskedőknek lehetőségük nyílik olyan keresési reklám vásárlására is, mely esetében csak olyan látogatók után fizetnek, akik valóban vettek is valamilyen terméket. Hasonló szolgáltatás tesztelését folytatja a Google is.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról