Szerző: Bányai György

2007. augusztus 13. 14:53

Fogékonyabbak vagyunk a mobilon érkező kéretlen reklámokra

Az angol mobiltelefon-tulajdonosok egyharmada nem utálja a szolgáltatók által küldött spamet -- derül ki egy most nyilvánosságra hozott felmérésből.

[HWSW] Az angol mobiltelefon-tulajdonosok egyharmada nem utálja a szolgáltatók által küldött spamet -- derül ki egy most nyilvánosságra hozott felmérésből.

A számítógépes világban megismert spam-irritáció jóval enyhébb mértékben van jelen a mobilos közegben, amit az is bizonyít, hogy az angol mobiltelefon-használók egyharmada nem utasítja el a szolgáltatók által a készülékre küldött spameket, sőt, 11 százalékuk már költött is pénzt ennek eredményeképp -- állítja a Pontis marketingcég felkérésére a Gfk NOP által Angliában 2007 júliusában végzett felmérés. Az e-mailben érkező spamek a különféle felmérések szerint a felhasználók 90-95 százalékát taszítják.

A megkérdezett 45-54 éveseknek a háromnegyede, az 55-64 éveseknek pedig 78 százaléka azonban érdektelennek tartja a mobiljára érkező reklámokat és ugyanígy gondolkodik a felnőtt tizenévesek fele is. Guy Talmi, a Pontis marketingigazgatója szerint a mobilszolgáltatók továbbra is képtelenek az előfizetők igényeinek megfelelő tartalmat és szolgáltatásokat biztosítani, amivel nem csak hogy nem tudnak új bevételi forrásokra szert tenni, hanem a saját felhasználóikat is elidegenítik.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról