Szerző: Ady Krisztián

2007. március 28. 13:26

Februárban ismét növekedett a hazai mobilelőfizetések száma

A Nemzeti Hírközlési Hatóság legfrissebb gyorsjelentése szerint februárban ismét jelentősen emelkedett a hazai mobilpiac, hiszen az év második hónapjában a három magyarországi mobilszolgáltató előfizetőinek száma 34 ezerrel 9 millió 992 ezerre nőtt. Ez 99,2 százalékos mobilpenetrációt jelent.

[HWSW] A Nemzeti Hírközlési Hatóság legfrissebb gyorsjelentése szerint februárban ismét jelentősen emelkedett a hazai mobilpiac, hiszen az év második hónapjában a három magyarországi mobilszolgáltató előfizetőinek száma 34 ezerrel 9 millió 992 ezerre nőtt. Ez 99,2 százalékos mobilpenetrációt jelent.

Az előfizetői szám alapján a T-Mobile részesedése az egy hónappal korábbi 44,61 százalékról 44,60 százalékra, a Vodafone részesedése 21,52 százalékról 21,50 százalékra csökkent, miközben a Pannon a januári 33,87 százalékot 33,90 százalékra tornászta fel. Ugyanakkor a forgalmazásban résztvevő, azaz az utolsó három hónapban hívást vagy SMS-t indító, illetve fogadó feltöltéses, valamint az előfizetéses kártyák száma februárban a január végi szinthez képest közel 4 ezerrel 9 millió 380 ezerre csökkent.

A forgalmazásban résztvevő ügyfelek száma alapján az év második hónapjában a Vodafone piaci részesedése 21,44 százalékról 21,52 százalékra nőtt, miközben a T-Mobile piaci részesedése 44,89 százalékról 44,86 százalékra, a Pannon részesedése pedig 33,67 százalékról 33,62 százalékra csökkent. A Nemzeti Hírközlési Hatóság adatai szerint a számhordozás a második hónap végéig összesen 151 708 mobilszámot érintett.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról