Szerző: Bodnár Ádám

2007. január 29. 14:51

Iron Mountain lett a Docu Guardból

A nyilvántartás-kezelési, adatvédelmi és információ-megsemmisítési megoldásokat kínáló Iron Mountain a saját nevére keresztelte és integrálta a magyar piacon eddig Docu Guard néven működő tagvállalatát, megerősítve ezzel jelenlétét a közép-európai és a magyar piacon. Az Iron Mountain 2004 augusztusában vásárolta fel a Docu Guardot, a folyamat 2006 végére zárult le, így mostanra a helyi érdekeltségek teljesen integrálódtak a vállalatcsoportba.

[HWSW] A nyilvántartás-kezelési, adatvédelmi és információ-megsemmisítési megoldásokat kínáló Iron Mountain a saját nevére keresztelte és integrálta a magyar piacon eddig Docu Guard néven működő tagvállalatát, megerősítve ezzel jelenlétét a közép-európai és a magyar piacon. Az Iron Mountain 2004 augusztusában vásárolta fel a Docu Guardot, a folyamat 2006 végére zárult le, így mostanra a helyi érdekeltségek teljesen integrálódtak a vállalatcsoportba.

Az 1951-ben alapított, világszerte 17 ezer dolgozót foglalkoztató és mintegy 90 ezer -- köztük több hazai nagyvállalati -- ügyféllel rendelkező Iron Mountain nem csak termékeket, hanem szolgáltatásokat is kínál üzleti dokumentumok, iratok, film- és hangarchívumok, elektronikus adathordozók bértárolásában, digitális tárolásában és kezelésében. A dokumentum-menedzsment kihelyezése egy olyan globális vállalathoz, mint az Iron Mountain segítséget nyújt a szervezetek számára a megfelelőségi előírások, peres ügyek és katasztrófa esetekkel kapcsolatos kockázatok csökkentésében, ezzel együtt az információ-védelemmel és tárolással járó költségek csökkentésében.

"A Docu Guard új neve és sikeres integrálása az Iron Mountain Csoportba bizonyítja cégünk elkötelezettségét a helyi piacok és Közép-Európa iránt. A helyi piacok mostantól kiemelkedő globális forrásokra számíthatnak az információvédelem és -tárolás területén" -- mondta Robert Gilvesy, a cég közép-európai ügyvezető igazgatója. "Nagyon büszke vagyok erre az integrációra, és úgy gondolom, erőteljes növekedésre számíthatunk a magyar piacon. Az Iron Mountain már meglévő, nagyfokú ismertségére építünk, és tovább terjeszkedünk Közép-Európában."

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról