Szerző: Bodnár Ádám

2006. december 27. 11:23

Digitális reklámfelületekben erősít a Cisco

A Cisco Systems bejelentette, hogy megállapodást kötött a digitális médiafelületi rendszerek egyik vezető szállítójaként számon tartott kaliforniai Tivella felvásárlásáról. A digitális médiafelületek (digital signage) lényegében olyan tévék vagy kivetítők, amelyeken hirdetések futnak, ilyenek ma már Magyarországon is elterjedtek például a bevásárlóközpontokban vagy egyes üzletekben.

[HWSW] A Cisco Systems bejelentette, hogy megállapodást kötött a digitális médiafelületi rendszerek egyik vezető szállítójaként számon tartott kaliforniai Tivella felvásárlásáról. A digitális médiafelületek (digital signage) lényegében olyan tévék vagy kivetítők, amelyeken hirdetések futnak, ilyenek ma már Magyarországon is elterjedtek például a bevásárlóközpontokban vagy egyes üzletekben.

"Meggyőződésünk szerint a digitális tartalomszolgáltatás és a digitális médiafelületek, kijelzők kiválóan alkalmasak arra, hogy ezeket a felületeket meglévő streaming és élő (live) átvitelt biztosító video-platformunkba integráljuk" -- mondta Marthin De Beer, a Cisco új technológiákért felelős alelnöke. "A Cisco így élő videoadást, fizetős videoszolgáltatást és más multimédiás tartalmakat -- például célzott kommunikációs-, reklám- és oktatóanyagokat -- tud IP-technológiával eljuttatni az asztali számítógépekre és digitális médiafelületekre."

Napjainkban a vállalatoknak számos kihívással kell szembenézniük: a bevételek növelése mellett a márka arculatának és az ügyfelek hűségének kialakítása és fenntartása is feladatuk, és eközben a reklám és a marketing eszközeivel hatékonyan el kell érniük a célközönséget. A digitális médiafelületeket alkalmazó cégek egyértelműen kimutatták, hogy a márka ismertsége és az értékesítés egyértelműen növekszik, ha célzott módon érdekes és releváns információt juttatnak el a közönséghez, mindenekelőtt bolti megjelenések formájában.

A szokásos szerződéskötési feltételek szerint létrejövő ügylet lezárására várhatóan a Cisco 2007-es üzleti évének második negyedévében kerül sor. Az ügylet lezárása után a Tivella tízfős csapata és termékportfoliója a De Beer vezetése alatt álló Cisco Emerging Markets Technology csoportjába olvad be.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról