Szerző: Bodnár Ádám

2006. szeptember 28. 13:36

Megjelent a CA Unicenter menedzsment-megoldás új változata

A CA bejelentette a Unicenter Network and System Management (Unicenter NSM) infrastruktúra-menedzsment megoldás legújabb, r11.1 verzióját. A megoldás Microsoft SQL szerverre épített menedzsment-adatbázist (MDB) kínál, amely megkönnyíti az integrációt a CA, valamint más szállítók -- pl. Microsoft, HP, Dell, Cisco, Citrix -- menedzsment-megoldásaival.

[HWSW] A CA bejelentette a Unicenter Network and System Management (Unicenter NSM) infrastruktúra-menedzsment megoldás legújabb, r11.1 verzióját. A megoldás Microsoft SQL szerverre épített menedzsment-adatbázist (MDB) kínál, amely megkönnyíti az integrációt a CA, valamint más szállítók -- pl. Microsoft, HP, Dell, Cisco, Citrix -- menedzsment-megoldásaival.

A Unicenter NSM r11.1 problémamentesen illeszkedik a többi, szintén MDB-t használó CA-megoldásba, beleértve számos CA-terméket a szolgáltatás-menedzsment, IT eszközgazdálkodás, desktop- és szerver-menedzsment megoldások területéről. A teljes intézményre kiterjedő egységes, menedzsment-adatokat tartalmazó MDB használtával hamarabb tárhatók fel és háríthatók el a hibák, felgyorsulhatnak a döntési folyamatok és növekedhet az IT-szervezet hatékonysága, reagáló képessége -- állítja a cég.

A Unicenter NSM r11.1 lehetővé teszi a teljes IT-környezet folyamatos felügyeletét, ezzel biztosítva az MDB pontosságát és naprakészségét. Amennyiben például egy új eszköz jelenik meg a hálózaton, a Unicenter NSM r11.1 képes annak azonnali feismerésére és besorolására, megkönnyítve ezzel az előre beállított szabályok automatikus alkalmazását. A Unicenter NSM r11.1 esemény-korreláció kezelési képességeivel felismeri a hibák alapvető okait, így lehetővé téve az IT-személyzet számára, hogy azelőtt reagálhassanak a problémákra, mielőtt azok a vállalat kritikus szolgáltatásainak működését érintenék.

A Unicenter r11.1 újdonságai közé tartoznak azok az adaptív konfigurációs lehetőségek, melyek felmérik, mely erőforrások igénylik a legnagyobb odafigyelést egy bizonyos szerveren, majd automatikusan meghatároznak egy, a megfelelő működést jelentő alapparaméter-rendszert, melytől való eltérést a rendszer jelezni képes. Ezzel a hibákra utaló jelek még a hiba bekövetkezése előtt észlelhetők és megtehetők a szükséges lépések. A Unicenter Service Deskbe integrált riasztás menedzsment rendszer automatizálja a hibajegyek kezelését, emellett fejlesztettek a riportolási funkciókon is.

A Unicenter NSM r11.1 számos olyan megoldást foglal magában, melyek korábban "extraként" voltak elérhetők. Ezen megoldások közé tartoznak a Unicenter NSM Active Directory Management Option, a Unicenter NSM Systems Performance Option, a Unicenter NSM Monitoring Option for z/OS, valamint a Unicenter Management Portal. A CA és partnerei egy sor a tesztelési, értékelési, továbbképzési és migrációs szolgáltatást biztosítanak a Unicenter NSM r11.1-re való átállás megkönnyítéséhez.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról