Szerző: Ady Krisztián

2006. szeptember 20. 14:41

Hasznos információkkal bővült a megújult Tantusz portál

A Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) honlapjának megújítását követően bemutatta a felfrissített, sok hasznos információkkal bővült Tantusz portálját. A hazai távközlési piac valamennyi szolgáltatását bemutató Tantusz első változatát 2005 novemberében mutatta be az NHH.

[HWSW] A Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) honlapjának megújítását követően bemutatta a felfrissített, sok hasznos információkkal bővült Tantusz portálját. A hazai távközlési piac valamennyi szolgáltatását bemutató Tantusz első változatát 2005 novemberében mutatta be az NHH.

A Tantusz kezdetben a három magyarországi mobilszolgáltató tarifái közötti eligazodást segítette. A nagy érdeklődés nyomán az NHH 2006 tavaszán a TANTUSZ-t szélessávkereső alkalmazással, majd a turisztikai szezon kezdetére a roaming tarifákat bemutató szolgáltatással egészítette ki. A szolgáltatás mostantól a vezetékes telefonszolgáltatók tarifáit összehasonlító, illetve a kábeltelevíziós szolgáltatók elérhetőségét bemutató modulokkal is kibővült -- ezzel gyakorlatilag a hírközlési szektor minden alapvető szolgáltatását, területét lefedi.

Az új alkalmazások közül a TANTUSZ vezetékes telefon tarifa-összehasonlító a vezetékes telefonszolgáltatók egyéni előfizetők számára nyújtott csomagjait tartalmazza. A program a mobiltelefonos tarifa-összehasonlítóhoz hasonlóan az egyes felhasználók saját telefonálási szokásai, illetve a felhasználó által bevitt forgalmi adatok alapján végez költségbecslést és keresi meg a bevitt adatok alapján a legalacsonyabb költségű csomagokat.

NHH Tantusz

A szintén a napokban induló kábeltelevíziós szolgáltatáskereső segítségével a fogyasztó pontos képet kaphat a saját lakóhelyén, az adott településen, utcában elérhető kábeltelevíziós szolgáltatókról. A TANTUSZ adatai folyamatosan frissülnek és bővülnek. Az NHH eltökélt szándéka, hogy minden olyan adatot közzé tesz rajta, amivel a különféle hazai hírközlési szolgáltatásokat igénylő fogyasztók tudatos és helyes döntéseit segítheti.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról