Szerző: Ady Krisztián

2006. július 12. 13:09

Frissítve: az NHH szerint stagnált az ADSL-előfizetések száma áprilisban

A Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) gyorsjelentése szerint ez év áprilisában 19 ezerrel 3,41 millióra csökkent a bekapcsolt vezetékes telefonvonalak száma, ráadásul a csökkenő számú vezetékes vonalon 8,71 százalékkal kevesebb hívást kezdeményeztünk, mint márciusban. Április végén a 100 főre jutó vonalszám a márciusi 34,04-ről 33,86-ra csökkent.

[HWSW] A Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) gyorsjelentése szerint ez év áprilisában 19 ezerrel 3,41 millióra csökkent a bekapcsolt vezetékes telefonvonalak száma, ráadásul a csökkenő számú vezetékes vonalon 8,71 százalékkal kevesebb hívást kezdeményeztünk, mint márciusban. Április végén a 100 főre jutó vonalszám a márciusi 34,04-ről 33,86-ra csökkent.

Az öt egykori monopol szolgáltató, az Emitel, a Hungarotel, az Invitel, a Magyar Telekom és a Monortel mellett a vezető alternatív szolgáltatók (PanTel, Tele2, GTS Datanet, eTel) és a legnagyobb kábeltelevíziós társaságok (UPC, T-Kábel, Fibernet, EMKTV) adatközlésére épülő jelentés szerint a háztartások vezetékes telefonellátottságának aránya a március végi 67,88 százalékról április végére 67,65 százalékra csökkent.

2006 első három hónapjában 42 ezerrel nőtt az ADSL-hozzáférések száma, meghaladva a 455 ezret, áprilisban azonban meglepő módon megtorpant a növekedés. Áprilisban az ügyfélszám stagnált az NHH adatai szerint, véleményük szerint azért, mert az egyik nagy szolgáltatónál sok ügyfél az ingyenes tesztidőszak lejártát követően mégsem kötött szerződést.

Amint azt az ugyan nevén nem nevezett, de az említett akciót indító T-Online-tól megtudtuk, áprilisban csak az üzleti területen volt ingyenes tesztidőszak, amely lehetőséget később senki sem mondott le. A lakossági területen ekkor még nem indította el ezt az ügyféltoborzó akcióját a szolgáltató. Az adott időben a vállalat ügyfélszáma folyamatosan nőtt, vagyis hazánk legnagyobb internetszolgáltatójánál bizonyosan nem stagnált az ADSL-előfizetők száma.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról