Szerző: Bodnár Ádám

2006. június 22. 14:47

Közös szakértői központot nyitott Budapesten az IBM és az Oracle

Közös szakértői központot hozott létre az IBM és az Oracle, ahol a két vállalat ügyfelei és partnerei ingyen próbálhatják ki és tesztelhetik a két cég megoldásait, illetve akár saját alkalmazásaikat is finomhangolhatják az IBM és Oracle környezetekhez.

[HWSW] Közös szakértői központot hozott létre az IBM és az Oracle, ahol a két vállalat ügyfelei és partnerei ingyen próbálhatják ki és tesztelhetik a két cég megoldásait, illetve akár saját alkalmazásaikat is finomhangolhatják az IBM és Oracle környezetekhez.

A központban az IBM és az Oracle szakértői mellett közel négymillió dollár értékű hardver és szoftver áll az érdeklődők rendelkezésére, összesen több mint 100 processzornyi számítási kapacitás, 500 gigabájt memória és 20 terabájt háttértár van jelen a telepített IBM szerverekben és tárolóeszközeiben. A szakértői központban az IBM x86, UNIX és iSeries (AS/400) rendszerei egyaránt képviseltetik magukat, az ügyfelek Windows, Linux, AIX és OS/400 környezetben, IBM és Oracle köztesszoftvereken tesztelhetik az Oracle üzleti alkalmazásait.

A régióban egyedülálló kezdeményezés célja az Oracle üzleti alkalmazások (pl. e-Business Suite, PeopleSoft, J.D.Edwards, Siebel) összehangolása az IBM hardvereivel, illetve az ilyen megoldások terjedésének elősegítése. Az Oracle az utóbbi időben egyre nagyobb hangsúlyt fektet az üzleti alkalmazásokra annak érdekében, hogy a különféle iparágaknak egyaránt átfogó megoldásokat tudjon kínálni. Ezt nem csak számtalan felvásárlás jelzi, hanem a növekedő bevételek is, Magyarországon az elmúlt három év alatt az Oracle alkalmazás-eladásai hétszeresére nőttek.

A kompetenciaközpontban elsősorban magyar ügyfelekre és partnerekre számítanak, azonban mivel a régióban jelenleg ez az egyetlen ilyen létesítmény, a cégek a környező országokból is várnak érdeklődőket. Korábban hasonló színvonalú tanácsadásért és tesztelehetőségért egészen a franciaországi Montpellierig kellett utazni, mostantól azonban elég az IBM magyarországi központját felkeresni az Infoparkban.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról