Szerző: Bodnár Ádám

2006. február 17. 10:00:30

Rekordévet zárt az NVIDIA

Közzétette negyedéves és éves eredményeit az NVIDIA. A január 29-én véget ért negyedik negyedévben a grafikus chipjeiről és alaplapi chipkészleteiről ismert vállalat 633,3 millió dollár bevételt ért el, ami éves szinten 12 százalékos növekedést jelent. A negyedéves nettó profit több mint kétszeresére, 48 millió dollárról 98 millió dollárra ugrott. A negyedik negyedévben az asztali gépekbe szánt grafikus chipek mellett az nForce alaplapi chipkészletek képezték a növekedés motorját, utóbbiak forgalma éves szinten 83 százalékkal emelkedett. A professzionális felhasználásra szánt Quadro chipek eladásai 42 százalékkal bővültek.

[HWSW] Közzétette negyedéves és éves eredményeit az NVIDIA. A január 29-én véget ért negyedik negyedévben a grafikus chipjeiről és alaplapi chipkészleteiről ismert vállalat 633,3 millió dollár bevételt ért el, ami éves szinten 12 százalékos növekedést jelent. A negyedéves nettó profit több mint kétszeresére, 48 millió dollárról 98 millió dollárra ugrott. A negyedik negyedévben az asztali gépekbe szánt grafikus chipek mellett az nForce alaplapi chipkészletek képezték a növekedés motorját, utóbbiak forgalma éves szinten 83 százalékkal emelkedett. A professzionális felhasználásra szánt Quadro chipek eladásai 42 százalékkal bővültek.

A teljes pénzügyi évben az NVIDIA 2,38 milliárd dolláros rekordforgalmat könyvelhetett el, szemben az előző évben elért 2,01 milliárd dollárral. Az éves nettó profit 302,6 millió dollár volt, háromszor akkora mint a megelőző év 100,4 millió dollárja. A jelenlegi pénzügyi évben a HD tartalmak, a Windows Vista, a 3G mobiltelefonok és multimédiás mobil alkalmazások, valamint az új generációs játékkonzolok elterjedésétől várja a bevételek növekedését az NVIDIA.

a címlapról

Hirdetés

Mi történik egy mobilappal a születése után?

2020. február 28. 07:01

Legtöbbször sajnos semmi. Ezen próbálunk változtatni egy ingyenes appmenedzsment meetuppal és egy 30 órás képzéssel. A store-ban való megjelenés az igazi munka kezdete: mérés, mérés, mérés, adat, felhasználói visszajelzések kezelése, ASO, monetizálás, marketing... és így tovább.