Szerző: Bodnár Ádám

2005. szeptember 14. 14:30

Új partneri kezdeményezés a Sun Microsystemstől

Hegedüs Gábor
Hegedüs Gábor
[HWSW] A Sun Microsystems új kezdeményezést alakított ki a független szoftverszállítók (ISV-k) számára. A Sun korábbi Catalyst és iForce kezdeményezéseihez hasonló ISV-programok tapasztalataira alapozva az új Sun Partner Advantage Program elsőként az ISV-közösséget célozza meg, azonban a vállalat célja, hogy a programot hamarosan a viszonteladókkal, a rendszerintegrátorokkal és az OEM-gyártókkal is megossza.

A Sun Partner Advantage Program felépítése lehetővé teszi, hogy a vállalatok a lehető legegyszerűbb módon válhassanak a Sun partnerévé, ugyanakkor többszintű felépítésével biztosítja, hogy minél inkább elkötelezett egy adott partner, annál több pluszszolgáltatásban részesüljön a Sun felől. A program a sokrétű alapszintű lehetőségek mellett további, magasabb szintű támogatást is kínál az ISV-knek: egyes részprogramok konkrét műszaki együttműködésen alapulnak, míg másokban csak meghívásos alapon lehet részt venni.

"A Sun a kezdetektől fogva töretlen innovációra törekedett, és arra, hogy a számítógépipart lázba hozó technológiai megoldásokat dolgozzon ki" -- mondta Hegedüs Gábor, a vállalati hazai leányvállalatának vezetője. "A Sun ugyanezzel az innovatív hozzáállással, a partneri kapcsolatok megújítására törekedve alakította ki az Advantage programot." A független szoftvergyártók több mint húsz új oktatási, technológiai, értékesítési és marketinglehetőségből választhatják ki a nekik leginkább megfelelőt. A program első fázisa a Solaris 10 operációs rendszerhez és más Sun platformokhoz illeszkedő alkalmazások fejlesztéséhez, marketingjéhez és értékesítéséhez kínál átfogó megoldást .

Annak érdekében, hogy az ágazati megoldások fejlesztőit is bevonják, a Sun rövidesen beindítja az Industry Advantage Track nevű, a főbb iparágakat megcélzó részprogramot, amely széles körű technológiai, értékesítési és marketingmegoldásokkal igyekszik kiszolgálni a fontosabb ágazati vertikumok fejlesztési igényeit. Ezáltal lehetővé teszi, hogy az ISV-k egy kiemelt köre az Advantage programot még jobban hasznosíthassa, további marketingsegédletekhez juthasson, és igénybe vehesse a Sun jól képzett értékesítési szervezetének, szakértői központjainak és fejlesztőinek segítségét.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról