Szerző: Ady Krisztián

2005. április 26. 10:11

A Verbatim vezeti az írható médiák piacát

A Santa Clara Consulting Group (SCCG) legfrissebben publikált felmérése szerint a Verbatim/Mitsubishi Kagaku Media (MKM) vezeti a rögzítésre alkalmas optikai médiák, a CD- és DVD-lemezek piacát. Az SCCG dokumentumai szerint az írható CD-lemezek 2004-es tortájából a Verbatim/MKM 12,1 százalékot birtokolt, míg az írható DVD-lemezek piacából 14,6 százalékot hasított le magának. A Verbatim/MKM a saját gyártású és fejlesztésű lemezeket Japánban Mitsubishi, a világ egyéb részein pedig Verbatim márkanév alatt forgalmazza.

[HWSW] A Santa Clara Consulting Group (SCCG) legfrissebben publikált felmérése szerint a Verbatim/Mitsubishi Kagaku Media (MKM) vezeti a rögzítésre alkalmas optikai médiák, a CD- és DVD-lemezek piacát. Az SCCG dokumentumai szerint az írható CD-lemezek 2004-es tortájából a Verbatim/MKM 12,1 százalékot birtokolt, míg az írható DVD-lemezek piacából 14,6 százalékot hasított le magának. A Verbatim/MKM a saját gyártású és fejlesztésű lemezeket Japánban Mitsubishi, a világ egyéb részein pedig Verbatim márkanév alatt forgalmazza.

Stabil CD-piac

Az írható médiák piacát a CD- és DVD-írók elképesztő mértékű ármérséklődése hajtja, de elemzők szerint a DVD-írás térnyerése ellenére is legalább még két évig stabil lesz a CD-lemezek piaca. Az egyre növekvő mennyiségű, évente megduplázódó archiválandó anyag tárolására ugyanakkor a DVD-lemezek tűnnek alkalmasabbnak. Míg 2004-ben 1,35 milliárd írható DVD-lemezt vásároltak világszerte, ez a volumen 2005-ben várhatóan már 3 milliárd darab fölé nő majd.


Az írható CD-lemezek 2004-es tortája

További fejlesztések

A Verbatim/MKM célkitűzése, hogy továbbra is elsőként jelenjen meg a piacon új technológiákkal és termékekkel, legyenek azok gyorsabban írható lemezek, vagy karcolásálló bevonattal, esetleg különleges külsővel ellátott médiák. A vállalat emellett már fejleszti következő generációs HD-DVD és Blu-Ray termékeit is.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról