Szerző: Bodnár Ádám

2005. január 19. 16:18

Digitális életstílus magazin indul fiatalok számára

Főképp a középiskolás korúak -- a 14-18 éves fiatalok -- érdeklődési köréhez alakított digitális életstílus magazinnal jelentkezik az IDG Hungary. A kétheti rendszerességgel megjelenő, 52 oldalas GamePro azokhoz kíván szólni, akik kiemelten érdeklődnek a digitális kütyük, például a mobiltelefonok, MP3-lejátszók vagy DVD-k iránt és szabadidejükben szívesen játszanak mobiltelefonon, játékkonzolon, vagy akár PC-n is.

[HWSW] Főképp a középiskolás korúak -- a 14-18 éves fiatalok -- érdeklődési köréhez alakított digitális életstílus magazinnal jelentkezik az IDG Hungary. A kétheti rendszerességgel megjelenő, 52 oldalas GamePro azokhoz kíván szólni, akik kiemelten érdeklődnek a "digitális kütyük", például a mobiltelefonok, MP3-lejátszók vagy DVD-k iránt és szabadidejükben szívesen játszanak mobiltelefonon, játékkonzolon, vagy akár PC-n is.

A lap kifejezetten humoros, ironikus stílusban szólítja meg olvasóit, és a digitális- és játékújdonságok bemutatása mellett meghatározó mennyiségben biztosít felületet egyéb témák, közösségi oldalak számára is. A GamePro első száma 2005. január 21-én jelenik meg 40 ezer példányban. Országszerte kapható lesz az újságárusoknál, az ára pedig zsebpénzbarát, mindössze 298 forint.

Nagyon széles az a skála, amin az állásinterjú visszajelzések tartalmi minősége mozog: túl rövid, túl hosszú, semmitmondó, értelmetlen vagy semmi. A friss heti kraftie hírlevélben ezt jártuk körül. Ha tetszett a cikk, iratkozz fel, és minden héten elküldjük emailben a legfrissebbet!

a címlapról